اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و ترابری خراسان شمالی خبر داد

تأمین روشنایی بزرگراه بجنورد به باباامان

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و ترابری خراسان شمالی از تأمین روشنایی بزرگراه بجنورد به بوستان ملی باباامان هم‌زمان با ایام نوروز خبر داد.

تأمین روشنایی بزرگراه بجنورد به باباامان

ابوالفضل باقرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: نصب برجک‌های روشنایی در این محور 10 کیلومتری به اتمام رسیده که پیش‌بینی می‌شود روشنایی این مسیر برای استفاده زائران و مسافران در ایام نوروز آماده شود.

وی افزود: محور بجنورد به باباامان از پر ترددترین محورهای شرق کشور بوده که پیش از این محور فاقد روشنایی بود.

باقرنیا در ادامه با بیان اینکه معاونت خدمات حمل و نقل و کنترل جاده‌ای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی آمادگی کامل برای ارائه خدمات به زائران و مسافران را دارد، اظهار داشت: علاوه بر ساماندهی اکیپ‌های راهداری، هشت پایگاه امداد خودرویی نیز در استان آماده شده است.

وی با بیان اینکه پنج شرکت بیمه نیز به صورت ثابت و سیار و دایر کردن کشیک‌ها آمادگی لازم را برای پرداخت هرگونه خسارت به زائران و مسافران خسارت دیده از تصادفات را دارند، افزود: البته طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است تا از سوی شرکت‌های بیمه چادرهایی در مناطق پر تردد مثل بوستان ملی باباامان دایر کنند.

وی از توزیع هفت هزار بروشور توسط مراکز خدمات رسان ذیل معاونت خدمات حمل و نقل و کنترل جاده‌ای ستاد سفرهای نوروزی خراسان شمالی خبر داد.

به گفته باقرنیا، 5 هزار پاکت زباله نیز در ورودی‌های استان به مسافران داده می‌شود و در خروجی استان این زباله‌ها از مسافران گرفته و برای دفع جمع‌آوری می‌شوند.

وی تصریح کرد: البته در صورت مشارکت اداره کل حفظ محیط زیست خراسان شمالی این تعداد کیسه زباله قابل افزایش خواهد بود.

مدیر کل راه و ترابری خراسان شمالی برپایی هفت ایستگاه صلواتی، آماده‌سازی هفت باب مسجد، 30 عدد بنر خوش‌آمدگویی، دو باب سرویس بهداشتی را از جمله اقدامات معاونت خدمات حمل و نقل و کنترل جاده‌ای ستاد سفرهای نوروزی خراسان شمالی عنوان کرد.

بر اساس چارت ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی این استان 14 معاونت در ذیل این ستاد در استان تشکیل شده است.

خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول