اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان اردیبهشت سال 91 صورت می‌گیرد

آزادسازی تمام املاک معارض واقع در بزرگراه امام علی (ع)

خبرگزاری فارس: تمام املاک معارض واقع در بزرگراه امام علی (ع) تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده آزاد سازی می‌شود.

آزادسازی تمام املاک معارض واقع در بزرگراه امام علی (ع)

مجتبی یزدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آزادسازی تمام املاک معارض واقع در طرح بزرگراه امام علی (ع) در جنوب تهران تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

شهردار منطقه 15 عنوان کرد: براساس تدابیر شهردار تهران مبنی بر اجرای پروژه امام علی (ع) به عنوان یک پروژه تاثیرگذار در کاهش ترافیک و پروژه‌ای که شمال تهران را از سمت دارآباد به جنوب تهران در شهرری وصل می‌کند، عملیات اجرایی در مناطق واقع در مسیر پروژه در مرداد ماه سال‌جاری و همزمان در منطقه 15 به طول 2/4 کیلومتر آغاز شد.

وی در ادامه تاکید کرد: این پروژه در منطقه 15 ازخیابان خاوران تا بزرگراه نجفی رستگار (دولت آباد) واقع شده است که از خیابان منصور تا نجفی رستگار هیچ مانعی برسر راه اجرای پروژه وجود ندارد و عملیات اجرایی با پیشرفت خوبی در حال احداث است و پنج تقاطع غیر همسطح نیز در طول مسیر در حال اجراست.

یزدانی عنوان کرد: تنها در یک فاز این پروژه به طول حدود 940 متر که از خیابان منصور تا خیابان خاوران است، املاک معارضی باقیمانده است که در حال تملک، تخریب و آزادسازی هستیم و به لطف خدا تا پایان اردیبهشت ماه سال 91 تمام املاک معارض واقع در این مسیر آزادسازی می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: تکمیل پروژه بزرگراه امام علی (ع) تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی محور یاد شده و همچنین کاهش زمان سفر درون شهری از شمال به جنوب تهران و بالعکس دارد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول