اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور علی‌‌اکبر ولایتی صورت می‌گیرد

آیین بهره‌‌برداری از بزرگراه سردار شهید لاوی در اصفهان

خبرگزاری فارس: 20 بهمن‌ماه جاری بزرگراه سردار شهید اصغر لاوی اصفهان با حضور علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

آیین بهره‌‌برداری از بزرگراه سردار شهید لاوی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، 45 پروژه عمرانی در منطقه شش هم‌زمان با ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که تقاطع غیر هم‌سطح و زیرگذر امام سجاد(ع)، بزرگراه شهید لاوی و تقاطع غیر هم‌سطح همت از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

تاکنون 400 میلیارد تومان برای احداث پروژه تقاطع غیر هم‌سطح و زیرگذر امام سجاد(ع) بزرگراه شهید لاوی و تقاطع غیرهم‌سطح همت هزینه شده است.

هم‌چنین پروژه تقاطع غیرهم‌سطح و زیرگذر امام سجاد(ع) با هزینه 106 میلیارد ریال به منظور روان‌سازی ترافیک، اتصال رینگ دوم و سوم ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور نابینایان و معلولان، عدم تداخل ترافیکی مراجعان گلستان شهدا ظرف مدت 11 ماه آماده بهره‌برداری شده است.

پیش‌بینی شده بود با توجه به حجم بالای آزادسازی و جابه‌جایی تأسیسات شهری اجرای پروژه 21 ماه به طول انجامید اما با تعامل شهرداری اصفهان و همکاری نیروهای سپاه تمام مجموعه‌های تأسیساتی کل این پروژه در طول 11 ماه به پایان و نزدیک به 10 ماه زودتر از موعد مقرر آماده بهره‌برداری شد.

از مشخصات فنی این زیرگذر می‌توان به طول زیرگذر از سمت خیابان سجاد که  یک کیلومتر و از سمت بزرگراه شهید لاوی 350 متر اشاره کرد.

این زیرگذر تکمیل رینگ سوم ترافیکی است که در همین راستا ، پروژه‌های اجلاس سران، پل هفتم، پل اشکاوند از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در حال اجراست و در سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول