اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری آذربایجان‌شرقی:

سهندی‌ها آماده رانندگی در بزرگراه تا پایان سال 91 باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری آذربایجان‌شرقی گفت: برآورد هزینه اتمام این پروژه 400 میلیارد ریال بوده که تاکتون 100 میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است.

سهندی‌ها آماده رانندگی در بزرگراه تا پایان سال 91 باشند

اورجعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: این پروژه با پیشرفت 20 درصدی جزو طرح‌هایی است که پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مورد آن در تمام حوزه‌ها اعم از اجرایی و اعتباری تحقق یافته که این امر بهره‌برداری زودتر از موعد مقرر در مورد آن را نیز ممکن می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار صورت گرفته از زمان اجرای پروژه تیر امسال است، گفت: اگر روند تامین اعتبار به همین صورت ادامه داشته باشد حتی اتمام پروژه نیز یک سال زودتر اتفاق خواهد افتاد و در سال مالی 91 که تیر ماه 92 است شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

علیزاده اضافه کرد: پیمانکار این طرح انتخاب شده و در حال حاضر 85 دستگاه در این طرح مشغول به کار هستند.

مسئول راه و ترابری آذربایجان‌شرقی از کنارگذر غربی نیز به عنوان پروژه‌های مهم استانی یاد کرد و گفت: این پروژه که از سال 84 آغاز شده پیشرفت قابل قبولی نداشته و همانند همه طرح‌های نیمه‌تمام دلیل این عدم پیشرفت و اتمام آن نیز در تامین اعتبار خلاصه می‌شود.

علیزاده اظهار داشت: 11 کیلومتر از این طرح کار شده و به اتمام رسیده و 3.5 کیلومتر از آن نیز برای خوردن مهر اتمام باقی مانده که پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا شهریور 91 این مهر بر روی این پروژه نیز زده شود.

450 پروژه و طرح در حوزه راه و ترابری آذربایجان‌شرقی در دست اجراست که احداث بیش از 600 کیلومتر بزرگراه از جمله آنهاست.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول