اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری پروژه بزرگراه دیر به بوشهر:

پروژه بزرگراه بوشهر به دیر 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه الهادی مجری پروژه بزرگراه بوشهر به دیر گفت: پروژه بزرگراه دیر به بوشهر هم‌اکنون 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه بزرگراه بوشهر به دیر 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

امان‌الله زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: قرارداد این پروژه سی‌ویکم شهریورماه امسال به مبلغ بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال بین اداره کل راه و ترابری و قرارگاه خاتم‌الانبیا بسته شد.

وی افزود: آخرین صورت وضعیت تائید شده توسط کارفرمای پروژه در پایان آذرماه بالغ بر 685 میلیارد ریال بوده است.

مدیر موسسه الهادی مجری پروژه بزرگراه بوشهر به دیر با بیان اینکه مدت قرارداد پروژه مذکور 36 ماه تعیین شده است، تصریح کرد: این پروژه به طول 187 کیلومتر شامل 14 قطعه و 20 دستگاه پل بزرگ و تقاطع غیر همسطح است.

زارع بیان کرد: عرض آسفالت دو خطه این پروژه 11 متر بوده و 652 دستگاه ابنیه فنی نیز تا دهانه 5 متری و 50 دستگاه ابنیه فنی با دهانه پنج متر به بالا و شش دستگاه پل‌های خاص در این مسیر احداث می‌شود.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های استان بوشهر،افزایش سرعت عمل حمل و نقل در محورهای ارتباطی جنوب، افزایش حجم ترانزیتی محور، ایمن‌سازی مسیر و ایجاد اشتغال در منطقه از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر موسسه الهادی مجری پروژه بزرگراه بوشهر به دیر یادآور شد: عملیات تجهیز کارگاه قطعات 8 و 9 بیست‌وپنجم دی ماه امسال آغاز شده است.

زارع افزود: از مجموع 187 کیلومتر این بزرگراه 60 کیلومتر آماده روسازی است و یک‌هزار و 100 ابنیه فنی نیز برای آن پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: از لحاظ اجرایی 10 درصد از زمان‌بندی پیش‌بینی شده این پروژه جلوتر هستیم اما با وجود مشکل نقدینگی از مسئولان انتظار داریم این مشکل را برطرف کنند.

مدیرعامل موسسه الهادی مجری بزرگراه بوشهر به دیر اضافه کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و 174 نفر در این پروژه و در مجموع 3 هزار نفر در پروژه‌های مربوط به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در استان بوشهر مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول