اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

احداث بزرگراه تبریز سهند به طور جدی پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از ساخت 35 هزار مسکن مهر در فاز سوم شهر جدید سهند خبر داد و گفت: تاکین امکانات جانبی مسکن مهر سهند به ویژه احداث بزرگراه تبریز سهند به طور جدی تعقیب می‌شود.

احداث بزرگراه تبریز سهند به طور جدی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علی نیکزاد شامگاه امروز در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید سهند  گفت: تا پایان سال آینده 35 هزار واحد مسکونی جدید در فاز سوم مسکن مهر این شهر ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت مسکن مهر در کشور مطلوب است افزود: تامین امکانات جانبی مسکن مهر سهند از جمله آتش‌نشانی، مسجد، مدرسه و به ویژه بزرگراه تبریز سهند به طور جدی تعقیب می‌شود.

نیکزاد همچنین از آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای احداث مجتمع‌های تجاری بزرگ در کنار پروژه‌های مسکن مهر خبر داد.

نیکزاد با بیان اینکه در طول دو سال گذشته 143 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان شرقی در حال ساخت بوده، افزود: از زمان مدیریت آقای علیرضابیگی و اهتمام ویژه ایشان، آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر در طرح مسکن مهر بوده است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه از آغاز ساخت 2.7 میلیون واحد مسکونی جدید در کشور در دو سال گذشته خبر داد و افزود: تا پایان سال جاری تعداد واحدهای افتتاح شده به 1.2 میلیون واحد می‌رسد و در سال 91 نیز همه پروژه‌های مسکن مهر کشور به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی اعلام کرد: هم‌اکنون 17 استان در نوبت افتتاح مسکن مهر هستند و دوشنبه این هفته 7 هزار واحد مسکن مهر در استان کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر سهند، کلنگ عملیات اجرایی فاز سوم مسکن مهر این شهر به زمین زده شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول