اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری قاتلان پس از 4 سال در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: افرادی که 4 سال گذشته مرتکب قتل شده بودند در آذربایجان غربی دستگیر شد.

دستگیری قاتلان پس از 4 سال در آذربایجان غربی

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رسول‌ النقی‌پور ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: در پی دستگیری 2 نفر سارق مسلح در شهرستان بوکان و اعتراف متهمان به چندین فقره سرقت در آن شهرستان، سلاح مکشوفه از نامبردگان مورد آزمایش علمی عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در این زمینه، تصریح کرد: در نتیجه آزمایش‌هایی که در آزمایشگاه جنایی این پلیس صورت گرفت مشخص شد در قتلی که در سال 86 در بوکان صورت گرفته و بر اثر آن یک نفر به قتل رسیده بود از سلاح مکشوفه استفاده شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تحقیقات انجام گرفته در این زمینه، افزود: سارقان مسلح در ادامه تحقیقات به ارتکاب قتل اعتراف کرد و نهایتا پرونده مقدماتی با اتهامات قتل و سرقت مسلحانه برای این افراد تشکیل شد.

النقی‌پور با بیان اینکه در این راستا افراد دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل داده شدند، گفت: این افراد به جرم سرقت مسلح تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول