اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

خدمت با قاطعیتاز ملزومات کار نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمت با قاطعیت در عین رحمت اسلامی از ملزومات کار نیروی انتظامی است.

خدمت با قاطعیتاز ملزومات کار نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی فارس با وی با اشاره به آیه شریف 29 سوره مبارک فتح گفت: در این آیه شریف آمده است که پیامبر (ص) و یارانش نسبت به کفار تندخوی، اما نسبت به خودشان مهربان هستند و این خصوصیات رسول اکرم، یاران ایشان و مسلمانان بود که رمز دوام، بقا و جاودانگی اسلام را بیشتر در آن می‌توان تدبیر کرد.

وی ادامه داد: در عین حال دین مبین اسلام به رعایت حق کفار و سایر ادیان الهی و اجرای عدالت درباره آنان سفارش کرده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با سپاس و تقدیر از تلاش ماموران انتظامی فارس در برقراری امنیت مطلوب در این استان گفت: مردم این مجموعه را نگهبان و حافظ حقوق خود می‌دانند و بار مسئولیت سنگینی بر عهده کارکنان این نیرو است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در استان فارس در سال‌های اخیر جایگاه خود را یافته و با حضور فرماندهان شایسته در این نیرو گام‌های اساسی در ایجاد نظم و امنیت در این استان برداشته شده است.

دستغیب بیان کرد: در حال حاضر به لطف خداوند شرایط امنیت در فارس مطلوب و ویژه است و من می‌توانم  شهادت دهم که نیروی انتظامی فارس و فرمانده آن یک موهبت الهی هستند و به طور حتم در آینده نیز شاهد آثار شایستگی و کسب موفقیت این عزیزان در انجام امور محوله هستیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول