اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بحران استان زنجان خبر داد

معرفی سه رده جانشین برای مدیران در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیر کل بحران استان زنجان گفت: مدیران در ایام نوروز موظف به مشخص کردن سه رده مدیریتی بعد از خود برای رسیدگی به امور هستند.

معرفی سه رده جانشین برای مدیران در ایام نوروز

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای استقبال از بهار آماده شده است، گفت: اداره کل راه و شهر سازی، هلال احمر و سایر ارگان‌ها برای این امور آماده شده است.

وی از آمادگی 10 پایگاه ثابت هلال احمر استان زنجان خبر داد و افزود: 38 پایگاه اورژانس استان نیز خود را برای فعالیت در روزهای نوروز آماده می‌شوند.

مدیر کل بحران استان زنجان تصریح کرد: مدیران در ایام نوروز موظف به مشخص کردن سه رده مدیریتی برای رسیدگی به امور هستند.

وی با اشاره به معرفی کشیک‌های بیمه اضافه کرد: شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و رفاه ایرانیان برای ارائه خدمات به خودروها در ایام نوروز کشیک معرفی کرده‌اند.

کرامتی با بیان اینکه زنجان یکی از استان‌های دارای آمار قابل توجهی آثار باستانی است، ادامه داد: سلطانیه، امامزاده سید ابراهیم، غار کتله خور و رختشویخانه از جمله آثار مورد توجه مردم هستند.

وی از تدابیر شهرداری و همچنین استانداری زنجان برای آماده سازی شهر و همچنین اتوبان‌های این استان برای شهروندان و همچنین مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: مکان‌های مختلفی در اقصی نقاط استان زنجان برای اسکان مسافران نوروزی در صورت بروز مشکل وجود دارد.

مدیر کل بحران استان زنجان با اشاره به وجود 41 نوع حادثه در جهان و بروز 31 نوع آن در ایران گفت: 18 نوع از این حوادث نیز در استان زنجان سابقه وقوع دارند.

وی ادامه داد: همه هفت شهرستان استان زنجان بر روی گسل زلزله قرار دارد ضمن اینکه گسل‌های استان زنجان، به گسل‌های موجود در استان‌های همجوار متصل هستند.

کرامتی بزرگ‌ترین گسل استان زنجان را گسل سلطانیه اعلام کرد و گفت: استان زنجان در بین حوادث طبیعی بیشترین صدمه را از زلزله خورده است.

وی با اشاره به وجود 11 رودخانه دائمی و فعال در سطح استان زنجان افزود: سیل نیز از دیگر حوادث آسیب رسان به استان زنجان است.

مدیر کل بحران استان زنجان از احصای نقاط حادثه خیز در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای این مناطق در ایام نوروز دیده شده است.

وی با اشاره به استقرار پایگاه‌های ویژه در نقاط حادثه‌خیز در ایام نوروز تصریح کرد: هلال احمر، نیروی انتظامی، راهدارخانه و امداد و نجات در این مناطق نیرو مستقر می‌کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول