اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی و رفاه سازمان بهزیستی استان قم عنوان کرد

اسکان 750 نفر از جامعه هدف بهزیستی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی و رفاه سازمان بهزیستی استان قم گفت: در ایام تعطیلات نوروزی برای اسکان 750 نفر از جامعه هدف بهزیستی اعم از مددجویان و کارکنان برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

اسکان 750 نفر از جامعه هدف بهزیستی در  ایام نوروز

فرهاد آبانگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: سازمان بهزیستی استان قم در ایام نوروز با ارائه خدمات رفاهی در دو مرکز به جامعه هدف خود خدمات‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: این مراکز در خیابان باجک و عطاران واقع است و شامل امکانات رفاهی کامل و مورد نیاز مسافران نوروزی است.

مسئول تربیت بدنی و رفاه سازمان بهزیستی استان قم بیان کرد: جامعه هدف سازمان بهزیستی اعم از کارکنان و مددجویان سراسر کشور که به منظور تفریح و زیارت به قم سفر می‌کنند در این دو مرکز ساماندهی می‌شوند.

آبانگاه عنوان داشت: علاوه بر این دو مرکز که به صورت ثابت نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند، مراکز دیگری نیز در سطح شهر هستند که در صورت افزایش تعداد مسافران نوروزی از آنها استفاده می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: 70 کاروان زیارتی در سال گذشته در مراکز نامبرده اسکان داده شدند که این کاروان‌ها شامل مددجویان و کارکنان بهزیستی سراسر کشور بودند.

مسئول تربیت بدنی و رفاه سازمان بهزیستی استان قم یادآور شد: 265 خانوار که شامل چهار هزار و 723 نفر می‌شوند از امکانات رفاهی بهزیستی قم از ابتدا تا انتهای سال جاری استفاده کردند.

آبانگاه ابراز داشت: در نوروز سال 90، 650 نفر در این مراکز اسکان داده شدند و در ایام تعطیلات نوروزی برای اسکان 750 نفر برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول