اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تدارک چهار مکان بزرگ برای اسکان صورت گرفت

آمادگی کامل سی‌سخت برای پذیرای از مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: شهردار سی‌سخت گفت: با آماده کردن چهار محل بزرگ برای پذیرایی از مهمانان نوروزی، این شهر به استقبال گردشگران و مسافران می‌رود.

آمادگی کامل سی‌سخت برای پذیرای از مهمانان نوروزی

 عبدالمطلب رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شهر سی‌سخت از مطرح‌ترین گزینه‌های گردشگری در منطقه جنوب غرب کشور است.

شهردار شهر توریستی سی‌سخت عنوان کرد: این شهر آرمیده در دامنه قله ستبر دنا از ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری برخوردار است که مانند آن در هیچ یک از نقاط کشور وجود ندارد.

این مسئول امور خدمات شهری در شهر توریستی سی‌سخت به اقدامات شهرداری این شهر برای پذیرایی هر چه بهتر از مهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون چهار مکان عمده برای پذیرایی از مهمانان خود در تعطیلات نوروز با همه امکانات تدارک دیده‌ایم.

رهنما تصریح کرد: مجتمع اقامتی شهرداری که مجهز به 20 واحد ویلا و سوئیت است و دیگری نیز تالار شهرداری است که با هماهنگی‌های صورت گرفته 180 تخته چادر در فضای سرپوشیده با همه امکانات اعم از سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه در آن تدارک دیده شده است.

شهردار سی‌سخت گفت: دیگر محل اسکان ما در این شهر آلاچیق‌های پارک شهروند است که مسافران نوروزی می‌توانند در طول روز از سایبان آن استفاده کنند.

رهنما از مجتمع تفریحی بندان به عنوان یکی دیگر از این اماکن یاد کرد و بیان داشت: این مکان دارای فضای مسقف و آلاچیق بوده که امکاناتی از جمله سرویس بهداشتی و حمام دارد که فکر می‌کنیم امسال بتوانیم کسانی را که می‌خواهند در شهر اقامت کنند سرویس‌دهی مناسب کنیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته این فضاها به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده بود ولی اکنون تمام این فضاها به بهره‌برداری رسیده که برای مثال می‌توانیم تا 400 نفر را در تالار شهرداری سی‌سخت در فضای سرپوشیده دو هزار و 500 متر مربعی اسکان دهیم.

رهنما گفت: در تالار شهرداری و فضای مسقف آن وسایل گرم‌کننده وجود دارد که می‌توانیم 200 مسافر را با همه امکانات سرویس‌دهی کرده و 200 مسافر دیگر اگر مجهز به پتو و سایر وسایل جانبی باشند نیز می‌تواند از این فضای امن و گرم استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول