اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد

راه‌اندازی مرکز تلفن 200 شماره‌ای در منطقه ویژه بندر امام

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از راه‌اندازی مرکز تلفن 200 شماره‌ای جدید در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) خبر داد.

راه‌اندازی مرکز تلفن 200 شماره‌ای در منطقه ویژه بندر امام

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، بهروز آقایی اظهار کرد: بر این اساس تمام خطوط تلفن مربوط به مشترکین واقع در زون مربوطه از این مرکز تأمین شده و دیگر نیازی به تأمین خطوط از طریق سایر مراکز تلفن مجتمع بندری نخواهد بود و در صورت قطعی ارتباط بین دو مرکز از طریق سایر مراکز مجدداً برقرار خواهد شد.

وی افزود: در راستای طرح توزیع مراکز سوئیچ تلفن و در ادامه مراحل اجرایی طرح، یک دستگاه مرکز تلفن 200 شماره‌ای در سایت مخابراتی ساختمان اداری توحید منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) نصب و راه‌اندازی شد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: در گذشته تمام خطوط از طریق مرکز تلفن اصلی در اداره مخابرات و الکترونیک برقرار بوده است.

وی ادامه داد: هرگاه این مرکز دچار اشکال و یا خارج از سرویسی می‌شد کلیه خطوط ارتباطی قطع می‌شدند که با راه‌اندازی این مرکز، در صورت خارج از سرویسی مرکز تلفن اداره مخابرات و الکترونیک، ارتباط مشترکین مربوط به مرکز ساختمان توحید برقرار خواهند ماند و قطعی یک مرکز تأثیری روی خطوط سایر مراکز نخواهد گذاشت.

آقایی با اشاره به مزایای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: انجام این موضوع تأثیر بسزایی در کاهش زمان عیب‌یابی و تقلیل هزینه‌های تعمیر و نگهداری و تخصیص نیروی انسانی نیز خواهد داشت.

وی در پایان گفت: بر اساس طرح توزیع مراکز سوئیچ تلفن در حال حاضر پنج مرکز تلفن در سایت‌های پنجگانه مجتمع بندری نصب شده که خطوط تلفن مورد نیاز مشترکین را تأمین می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول