اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد؛

افتتاح مرکز 500 هزار شماره‌ای تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح مرکز 500 هزار شماره‌ای تلفن همراه این استان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

افتتاح مرکز 500 هزار شماره‌ای تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد
محمدرضا توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: افتتاح مرکز 500 شماره‌ای تلفن همراه در این استان دو مزیت عمده دارد که در پی آن و با افزایش شماره‌های تلفن همراه از 300 هزار مورد به 500 هزار شماره، برقراری ارتباطات راحت‌تر، ترافیک کاهش و وابستگی این استان به استان فارس قطع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا آخر سال جاری 44 ایستگاه تقویت کننده تلفن همراه بین شهری و بین جاده‌ای در این استان نصب می‌شود تا جمع ایستگاه‌های تقویت کننده تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد به 260 مورد برسد.
وی بیان داشت: با اقدامات انجام شده و نصب تقویت کننده‌های متفاوت، نباید قطعی یا پرش آنتن در سطح شهر یاسوج وجود داشته باشد اما، چنانچه مواردی وجود دارد مردم آن را به این شرکت اعلام کنند تا برطرف شود.
توکلی، برخی حفاری‌های بدون مجوز و بدون همکاری شرکت مخابرات را علت قطعی یا اختلال در شبکه تلفن همراه کهگیلویه و بویراحمد دانست و ادامه داد: هر شخص یا شرکتی به حفاری در محوطه خطوط فیبر نوری و اتصالات این شرکت نیازی داشته باشد، با نیروهای شرکت مخابرات هماهنگی کنند تا این افراد بدون آسیب زدن به زیرساخت‌ها حفاری موردنظر را انجام دهند.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد این استان را کوهستانی و دارای پراکندگی جغرافیایی خواند و عنوان کرد: مجموعه کارکنان این شرکت با همه وجود دغدغه خدمت به مردم این استان را دارند و با اذعان به برخی ضعف‌ها و نقایص موجود همه تلاش خود را برای بهبود خدمات این شرکت به‌کار می‌گیرند.
وی افزایش شماره ‌تلفن‌های همراه از 300 هزار مورد به 500 هزار شماره را اقدامی ارزشمند خواند و تصریح کرد: اکنون 380 هزار شماره تلفن همراه فعال در این استان وجود دارد و 120 هزار شماره دیگر نیز آماده واگذاری است.
توکلی گفت: تاکنون ارتباطات تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد با واسطه استان فارس برقرار می‌شده ولی اکنون ارتباطات تلفن همراه این استان مستقیما به شبکه سراسری متصل شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با خصوصی شدن شرکت مخابرات کشور، این شرکت در استان‌ها باید هزینه‌های توسعه و نگهداری سیستم خود را با تکیه بر درآمدهای استانی تامین کند که پرداخت به ‌موقع قبوض تلفن در این استان می‌تواند کمک بسیار خوبی به تجهیز، توسعه و نگهداری سیستم مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد شود.
شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد حدود 5میلیارد تومان از مردم و ادارات بابت قبوض تلفن طلبکار است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول