اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دومین مرکز تلفن بافق راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت مخابرات یزد گفت: دومین مرکز تلفن بافق با نام شهید فتوحی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

دومین مرکز تلفن بافق راه‌اندازی شد
عبدالمجید معنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در پی درخواست متقاضیان تلفن ثابت شهرستان بافق و به منظور ارتقای سوئیچ تلفن این شهرستان، دومین مرکز مخابرات بافق با نام شهید فتوحی راه‌اندازی شد.
وی افزود: در حال حاضر بیش از هزار و 500 شماره تلفن در این مرکز با پیش شماره 423 مشغول به کار است و امکان دایری بیش از 3هزار و 500 شماره تلفن دیگر برای متقاضیان وجود دارد.
معنوی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 15 هزار شماره تلفن ثابت با ضریب نفوذ 35.86 درصد در شهرستان بافق مشغول به کار است.
وی عنوان کرد: شهید علی‌اصغر فتوحی از شهدای شرکت مخابرات استان یزد است که در روستای کوشک بهاباد دیده به جهان گشود و در اردیبهشت‌ماه سال 65 در جبهه‌های حق علیه باطل به درج رفیع شهادت نایل شد به همین دلیل نام وی بر روی دومین مرکز تلفن شهرستان بافق گذاشته شده است.
معنوی همچنین از راه‌اندازی بیست و هفتمین سامانه BTS تلفن همراه میبد با سرمایه‌گذاری بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد.
وی افزود: این سامانه به منظور سهولت استفاده شهروندان میبدی از تلفن همراه راه‌اندازی شده و علاوه بر پوشش مناطقی از شهیدیه، محمودآباد، جاده سنتو را نیز زیر پوشش قرار می‌دهد.
وی بیان کرد: سه سامانه BTS تلفن همراه دیگر نیز در این شهرستان در دست اقدام است که تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شوند.
معنوی تصریح کرد: در حال حاضر 29هزار و 750 شماره تلفن همراه در شهرستان میبد مشغول به کار است که از این تعداد 21هزار و 112 شماره آن دائمی و 8هزار و 739 شماره آن اعتباری است.
وی همچنین از تجهیز شش مرکز مخابراتی میبد به تجهیزات اینترنت پرسرعت خبر داد.
معنوی افزود: به همت متخصصان و کارشناسان شرکت مخابرات استان یزد و به منظور دسترسی شهروندان میبدی به شبکه  دیتا و اینترنت پرسرعت، شش مرکز مخابراتی شهرستان میبد به تجهیزات اینترنت پرسرعت مجهز شد.
وی بیان کرد: مجهز کردن این مراکز با سرمایه‌گذاری بالغ بر یک‌میلیارد و 29 میلیون ریال راه‌اندازی شد و پس از محقق شدن این امر، هزار و 152 پورت اینترنت پرسرعت در شش مرکز تلفن این شهرستان نصب و راه‌اندازی شد.
معنوی یادآور شد: پیش از این 2هزار و 462 پورت توسط شرکت شهرک‌های ارائه دهنده اینترنت در مراکز تلفن شهری و روستایی شهرستان نصب شده بود که در مجموع 3هزار و 615 پورت در این شهرستان نصب و راه‌اندازی شده و به سرویس‌دهی مشغول است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول