اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جایگاه سوخت شمال اردکان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: جایگاه سوخت شمال اردکان تا سه ماه آینده احداث می‌شود.

جایگاه سوخت شمال اردکان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، صبح امروز مراسم کلنگ‌زنی جایگاه سوخت شمال اردکان در زمینی به مساحت 700 متر و با اعتبار نهایی 2 میلیارد ریال با حضور امام جمعه، رئیس شورای شهر و بخشدار مرکزی اردکان برگزار شد.

مدیرعامل این جایگاه در مراسم کلنگ‌زنی این جایگاه اظهار داشت: این جایگاه سوخت با توجه به کمبود جایگاه‌های سوخت در شهرستان اردکان به ویژه شمال شهر اردکان با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال تا سه ماه آینده توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد.

حمیدرضا توکلی خاطرنشان کرد: در مجموع 700 میلیون ریال برای خرید زمین و تسطیح آن هزینه شده است و از امروز عملیات اجرایی احداث آن نیز آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: یک میلیارد ریال از اعتبار لازم برای احداث این جایگاه نیز با اخذ تسهیلات بانکی تأمین خواهد شد، جایگاه سوخت شمال اردکان پس از احداث، زمینه اشتغال هفت نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند.

توکلی تصریح کرد: تا چند ماه آینده در این جایگاه امکان سوخت‌گیری بنزین یورو 4، سوپر و معمولی برای همشهریان عزیز شهرستان اردکان میسر خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول