اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان شمالی:

آزمون جایگاه‌های توزیع سوخت مایع در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل استاندارد خراسان شمالی گفت: تمامی نازل‌های جایگاه‌های توزیع سوخت مایع در استان مورد آزمون حجم‌سنجی قرار گرفتند.

آزمون جایگاه‌های توزیع سوخت مایع در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان شمالی، محمدرضا مروی‌مقدم اظهار داشت: در راستای اهداف سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از کم‌فروشی، سال جاری با هماهنگی و طی تفاهمنامه با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان طرح نظارت، کنترل و آزمون دوره‌ای نازل‌های عرضه سوخت مایع ( بنزین و گازوئیل ) انجام شد.

وی افزود: این طرح در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین، آشخانه، جاجرم و گرمه استان توسط آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده انجام شد.

مروی‌مقدم در ارتباط با آمار آزمون پمپ‌های توزیع سوخت مایع استان گفت: در مجموع 285 نازل مورد آزمون قرار گرفت که از این تعداد 229 مورد در آزمون قبول شدند و تعداد 18 نازل سوخت نیز در این آزمون‌ها مردود شد و 38 نازل نیز خارج از سرویس بود.

وی تصریح کرد: آمار نازل‌هایی که در آزمون مردود شدند به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام و تا زمان تعمیر پلمپ شدند که بعد از تعمیر با هماهنگی کارشناس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای آزمون مجدد اقدام می‌شود.

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان شمالی همچنین در ادامه از گشت مشترک نظارتی از واحدهای تولیدی آرد بجنورد خبر داد و گفت: این اداره کل ‌در چارچوب سیاست‌های سازمان و دفاع از حقوق شهروندان، گشت مشترکی به منظور بازرسی و نظارت ویژه بر نحوه تولید، کمیت و کیفیت واحدهای تولیدی آرد و سبوس شهرستان بجنورد انجام داد.

وی افزود: این گشت مشترک با همکاری نمایندگان تعزیرات حکومتی، بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام گرفت.

مروی‌مقدم خاطرنشان کرد: این بازرسی‌های مشترک تا پایان سال در سایر شهرستان‌های استان ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول