اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی استان یزد:

عملیات احداث جایگاه سوخت در بافق آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی استان یزد گفت: عملیات احداث یک جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی در مجموعه فرهنگی مسجد بین‌راهی حضرت ابوالفضل(ع) بافق به زودی آغاز می‌شود.

عملیات احداث جایگاه سوخت در بافق آغاز می‌شود

امیر بنی‌کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق از احداث یک باب جایگاه عرضه سوخت در بافق خبر داد و اظهار داشت: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین و یک سکوی نفت‌گاز خواهد بود و در مجموعه مذهبی بین‌راهی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در 35 کیلومتری جاده یزد - بافق احداث می‌شود.

وی افزود: این جایگاه با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان توسط بخش خصوصی در مساحتی بیش از 3 هزار مترمربع با ذخیره‌سازی 120 هزار لیتر ساخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی استان یزد با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه افزایش سهمیه سوخت بافق بیان کرد: با توجه به نبود گاز شهری در بافق و بیشترین مصرف سوخت نفت گاز توسط خانوارهای بافقی، میزان سهمیه فعلی کم بوده و افزایش میزان سهمیه به‌ ویژه در فصل سرما امری ضروری است.

بنی‌کریمی خاطرنشان کرد: با همکاری و اقدامات انجام گرفته به ‌زودی افزایش این سهمیه پیگیری و انجام خواهد شد تا نگرانی و نارضایتی خانوارهای مصرف‌ کننده نفت‌گاز برطرف شود.

وی با تأکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان بافق تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده در حال حاضر در زمینه تأمین فرآورده‌های نفتی به ویژه نفت‌گاز، گاز مایع، نفت سفید و... مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی استان یزد هم‌چنین با اشاره به احداث دو جایگاه CNG در بافق خاطرنشان کرد: عملیات احداث دو جایگاه CNG در بافق با تجهیزات یارانه‌ای به زودی با همکاری بخش خصوصی آغاز می‌شود.

بنی‌کریمی یادآور شد: برای ساخت و تجهیز هر جایگاه مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار یارانه‌ای اختصاص یافته است.

وی هم‌چنین با اشاره به عرضه بنزین سوپر در بافق عنوان کرد: به زودی بنزین سوپر در شهرستان بافق در جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی حسن سروش عرضه خواهد شد.

وی از سرکشی ماهانه خود از نمایندگی پخش فر‌آورده‌های نفتی در شهرستان بافق خبر داد و تصریح کرد: مردم و مصرف‌ کنندگان سوخت‌های مختلف در شهرستان بافق می‌توانند شکایات و مسائل مربوط به توزیع و تأمین فرآورده‌های نفتی را به نمایندگی مستقر در شهرستان محل سکونت خود اعلام کرده یا از طریق شماره تلفن‌های 4221900 و 4221901 شکایات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول