اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

5 جایگاه جدید به شبکه عرضه سوخت قم افزوده می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم از ساخت پنج جایگاه جدید عرضه گاز طبیعی در قم خبر داد و گفت: به‌زودی این جایگاه‌ها به بهره‌برداری رسیده و به شبکه عرضه سوخت استان اضافه می‌شوند.

5 جایگاه جدید به شبکه عرضه سوخت قم افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور در دیدار مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در زمینه ایجاد زیر ساخت‌ها و توسعه و افزایش مراکز عرضه سوخت در استان صورت گرفته است.

وی وجود این تعداد مراکز عرضه سوخت تک منظوره و دو منظوره را برای شرایط عادی قم کافی دانست و گفت: موقعیت جغرافیایی خاص استان قم از جمله قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی 17 استان کشور و افزایش چشمگیر حضور مسافران، مراکز عرضه سوخت استان را در ایام و مناسبت‌های مختلف با ازدحام و شلوغی مواجه می‌کند.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت توسعه متوازن جایگاه‌های عرضه فرآوردهای نفتی به ویژه در مناطق مشکل دار استان افزود: قم معین استان‌های تهران و مرکزی در مدیریت بحران و بحث پدافند غیر عامل محسوب شده و باید امکانات، تجهیزات و منابع موجود آن نیز متناسب با این ماموریت باشد.

موسی‌پور شرکت فرآورده‌های نفتی را از جمله دستگاه‌های خدماتی تامین کننده نیاز اساسی مردم دانست و گفت: افزایش رضایت مندی مردم باید به عنوان اصلی ترین دغدغه، مد نظر پرسنل و مسئولان این مجموعه قرار گیرد.

وی افزود: شناسایی مشکلات، بررسی عوامل و زمینه‌های ایجاد نارضایتی، حذف فرایندهای زائد و آموزش پرسنل از جمله نکات تاثیر گذار در تحقق این مهم خواهد بود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول