اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست HSE شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران خبر داد

افزایش 17 درصدی فضای سبز در شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران

خبرگزاری فارس: سرپرست HSE شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران از افزایش بیش از 17 درصدی فضای سبز درشرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران خبر داد.

افزایش 17 درصدی فضای سبز در شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از جم، لیلا درویشی در آیین بزرگداشت هفته منابع طبیعی در شهرستان جم اظهار داشت: حفظ و حراست از منابع طبیعی امری لازم و مهم است و موجبات افزایش روحیه و نشاط در بین مردم می‌شود.

سرپرست HSE شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران با اشاره به توجه ویژه این شرکت به فضای سبز افزود: درصد افزایشی فضای سبز در سال 90 در شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران بیش از 17 بوده است که این امر حاکی از توجه جدی به فضای سبز است.

درویشی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی مناسب تلاش می‌شود در سال 91 وضعیت فضای سبز و درختکاری در شهرک توحید و شهرستان جم را ارتقاء ببخشیم.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی حفظ منابع ملی وظیفه همه ماست و باید بیش از گذشته در این راستا اهتمام ورزیم.

سرپرست HSE شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران گفت: در جمهوری اسلامی حفظ منابع ملی وظیفه همه آحاد جامعه و مسئولینی است که وظیفه قانونی در حفظ این منابع دارند.

درویشی یادآور شد: حفظ منابع طبیعی باید نهادینه شود و در این زمینه نیز فرهنگ‌سازی ضروری است و باید در زمینه آثار و مضرات کم‌توجهی و بی‌توجهی به این عرصه نیز اطلاع‌رسانی شود.

وی اظهار داشت: از جمله برنامه‌های مرتبط با این هفته که به منظور فرهنگ‌سازی و تشویق هر چه بیشتر دانش‌آموزان مدارس مورد تاکید قرار گرفته؛ برگزاری مسابقه جدول مرتبط با هفته منابع طبیعی در مدارس راهنمایی است.

این مسئول بیان کرد: دانش‌آموزان در حفاظت از محیط زیست و کاشت نهال در این هفته نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند.

 در این مراسم که مسئولان واحدهای شرکت و دانش‌آموزان مدارس و کودکان مهد کودک حضور داشتند بصورت نمادین تعدادی نهال توسط سرپرست امور فرهنگی و رفاهی به عنوان نماینده مدیرعامل غرس شد و مقاله و شعری هم توسط دانش‌آموزان نیز در ارتباط با درخت و درختکاری قرائت شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول