اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

حضور حماسی مردم در انتخابات پاسخی قاطع به تمام یاوه‌گویی‌ها بود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با حماسی دانستن حضور مردم در صحنه انتخابات گفت: این حضور پرشور پاسخی قاطع به تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان بود که تلاش داشتند با انواع ترفندها مردم را دلسرد کنند.

حضور حماسی مردم در انتخابات پاسخی قاطع به تمام یاوه‌گویی‌ها بود

عشرت شایق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: دشمنان عزت و عظمت ایران اسلامی از ماه‌ها قبل با به راه انداختن تبلیغات وسیع و مطرح کردن تهدیدها و تحریم‌ها همچنین بزرگنمایی برخی مشکلات، سعی داشتند با کاهش قابل توجه آمار مشارکت ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی، این امر را بهانه‌ای برای افزایش فشارهای اقتصادی و سیاسی خود قرار دهند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اما حضور گسترده و آگاهانه مردم ایران در پای صندوق‌های رای نه تنها دسیسه دشمنان را خنثی کرد بلکه باعث افزایش اقتدار و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی شد تا با قدرت بیشتری در مقابل زیاده‌خواهی‌های استعمارگران ایستادگی کنند.

وی افزود: ملت سلحشور ایران اسلامی به واسطه داشتن ضریب بالای بصیرت و آگاهی، با شور و شعور حسینی بار دیگر مشارکت گسترده و بی‌نظیری در انتخابات داشتند و ثابت کردند که در هر شرایطی پشتیبان نظام و رهبری خواهند بود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، برندگان حقیقی عرصه انتخابات را، ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی دانست و افزود: مردم ولایتمدار و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با سرانگشت آبی، اردوگاه دشمن را نشانه رفتند و بار دیگر جبهه کفر و زور و قدرت را ناکام و بهت‌زده به گوشه‌ای راندند.

وی ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران، نامزدها و هواداران آنها به خاطر برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم این است که همه کاندیداها و هواداران آنها با حفظ نظم، امنیت و آرامش جامعه فضای رقابتی چند روز گذشته را به فضای رفاقت و همکاری تبدیل و برای توسعه و آبادانی کشور و منطقه همت گمارند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول