اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

دستگاه‌ها اقدامات لازم را برای ایام نوروز داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: ادارات و دستگاه‌ها اقدامات لازم را برای ایام نوروز داشته باشند.

دستگاه‌ها اقدامات لازم را برای ایام نوروز داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی ملایر ضمن تقدیر از مسئولان در همکاری با ستاد انتخابات در شعب اخذ رأی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم موجب خرسندی رهبر و یأس و ناامیدی دشمنان شده است.

وی به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: هر کدام از دستگاه‌ها باید برحسب وظایف اقدامات لازم را به عمل آورند.

فرماندار ملایر ابراز داشت: نیروی انتظامی باید طرح‌های امنیتی و انتظامی را در چهارشنبه سوری، تعطیلات نوروز و روز طبیعت داشته باشد و دستگاه‌های خدماتی نیز باید در فراهم آوردن امکانات لازم برنامه‌ریزی درست را داشته باشند.

وی در تأکید به شهرداری‌ها افزود: زیباسازی و ایجاد فضای بانشاط در شهر، پاکسازی معابر و خیابان‌ها، تنظیف تابلوها و تعمیر آنها، گلکاری در میادین و ورودی‌ شهر، نصب بنر و... باید در صدر کار باشد.

خیریانپور با تأکید بر هلال احمر، بهداشت، راه و ترابری و حمل و نقل گفت: پاکسازی راه‌ها در صورت برودت هوا، امداد جاده‌ای، فراهم کردن اکیپ فنی برای تعمیر و تجهیز خودروهای در راه مانده، نظارت و فراهم آوردن امکانات بهداشتی و مجهز کردن بیمارستان‌ها و نظارت و تأمین اتوبوس‌ها توسط حمل و نقل و... نیز انجام گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اداره میراث فرهنگی، صنعت- معدن- تجارت، جهاد کشاورزی، مجامع صنفی نیز اقدامات لازم را در ایام نوروز داشته باشند و اداره صنعت، معدن و تجارت در کنترل قیمت‌ها؛ برخورد با متخلفان، برگزاری نمایشگاه و تهیه اقلام مورد نیاز در شب عید و ایام تعطیلات نظارت و اقدامات لازم را داشته باشند.

فرماندار ملایر با تأکید به بانک‌ها گفت: تأمین نقدینگی و پرداخت به موقع کارمندان را مد نظر داشته باشند.

وی از همه ادارات و دستگاه‌ها خواست نسبت به مصرف انرژی در ایام تعطیلات در ادارات، کشیک‌های ادارات و... برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول