اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان تأکید کرد

تعامل دستگاه‌های اجرایی شادگان در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان بر تعامل دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای این شهرستان برای برنامه‌ریزی ایام نوروز و حضور مسافران و کاروان‌های راهیان نور در منطقه تأکید کرد.

تعامل دستگاه‌های اجرایی شادگان در ایام نوروز

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی وظیفه دارند با تمام توان رفاه و آسایش نسبی میهمانان نوروزی را فراهم کنند.

وی در ادامه بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب و ایجاد تسهیلات لازم برای آسایش و تفریح گردشگران در این شهرستان به ویژه در ایام تعطیلات عید نوروز تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین اصل در بازخورد فعالیت‌های اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کسب رضایتمندی میهمانان و گردشگران نوروزی است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: در همین راستا تمام امکانات و سلایق باید به کار گرفته شود تا مسافران نوروزی با خاطره‌ای به یاد ماندنی این شهر را ترک کنند.

وی ادامه داد: اعتلای هویت اسلامی ایرانی ما در گرو توجه به اعیاد و جشن‌هایی نظیر نوروز است و این ایام فرصت مغتنمی است تا شهرستان‌ها که مجموعه‌ای از اماکن و نهادهای منحصر به فردی از این جنس را در خود جای داده بهتر به عموم مهمانان شناسانده شود.

فیوضی عنوان کرد: ستاد تسهیلات نوروزی استان خوزستان و به تبع آن شهرستان شادگان در بحث خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی طی سال‌های گذشته برنامه قابل قبولی داشته است.

وی بر فراهم آوردن زمینه اسکان مسافران نوروزی در سطح اماکن اقامتی و مدارس شهرستان، تهیه کتابچه راهنمای گردشگری برای ارائه به مسافران و نصب تابلوهای گردشگری، بازدید مستمر از راه‌های مواصلاتی، تجهیز نمازخانه‌ها، آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی و انتظامی، نظافت معابر، میادین و بوستان‌های شهر تأکید کرد و افزود: تأمین امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب و در خور شأن مسافران در ایام نوروز از جمله دغدغه‌های اصلی مسئولان شهرستان است.

فرماندار شادگان در ادامه بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر وظیفه دارند با تمام توان رفاه و آسایش نسبی میهمانان را فراهم کنند.

وی در پایان اوقات و روزهای خوب و شادی را برای شهروندان و مسافران نوروزی در منطقه آرزو کرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول