اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

آماده‌سازی 2 پارک جنگلی در آمل برای نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان جنگلی و پارک هلومسر در ایام تعطیلات نوروز برای استفاده مسافران آماده است.

آماده‌سازی 2 پارک جنگلی در آمل برای نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در آیین روز درختکاری در بخش امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اینکه درخت گران‌بهاترین سرمایه‌ای است که خداوند خلق کرده، اظهار داشت: وجود درختان به ایجاد فضای زیبا به سلامت بشر نیز کمک شایانی می‌کند.

وی با بیان اینکه در محیط‌ شهری حفظ فضای سبز و درختان ضروری است، گفت: این امر گازهای سمی را در شهرها کاهش داده و ساخت اکسیژن را تقویت می‌کند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه حفظ و حراست از منابع طبیعی وظیفه همه مردم است، عنوان کرد: باید با تمام قدرت از کسانی که در راستای تخریب جنگل حیات بشری را به خطر می‌اندازند ایستاد.

این مسئول با اعلام اینکه حفظ و حراست از منابع طبیعی باید مهم تلقی شود، ادامه داد: حفظ این بخش از نعمت‌های خدادادی موجب اشتغالزایی ، توسعه صنعت توریسم و گردشگری می‌شود.

فرماندار آمل اذعان داشت: در راستای حفظ زیبایی شهری و پاکیزگی هوای شهر، حفظ درختان در شهرها ضروری است.

در این مراسم که جمعیت جوانان هلال احمر و انجمن‌های کوهنوردی و دوستدار طبیعت حضور داشتند، طرح نمادین کاشت درخت در این منطقه انجام گرفت.

انتهای‌ پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول