اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو صورت گرفت

آمادگی ناوگان تاکسیرانی ری برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت: ناوگان تاکسیرانی شهرری آماده استقبال از مسافران نوروزی شد.

آمادگی ناوگان تاکسیرانی ری برای استقبال از مسافران نوروزی

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار سال 91 اظهار داشت: ناوگان تاکسیرانی منطقه 20 آماده استقبال از مسافران نوروزی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیفت‌بندی رانندگان، از ساعت 6 صبح تا 22 تا تاریخ 15 فروردین سال 91 خدمات رسانی به صورت مستمر در ایستگاه‌های تاکسیرانی انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام رانندگان ملزم به نظافت و شستشوی تاکسی‌های خود هستند، خاطرنشان کرد: در پایانه‌های تاکسیرانی این منطقه بنرهای تبریک سال نو نصب شده و پیام تبریک سال نو به بیش از 4 هزار راننده از طریق سیستم پیامک ارسال شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان با اشاره تعامل سازمان تاکسیرانی و اداره تعزیرات به منظور ایجاد گشت مشترک و استقرار در میادین اصلی شهر تصریح کرد: گشت‌های نظارت از ساعت 6 صبح تا 22 در تمام پایانه‌ها، میادین و معابر سطح شهر به صورت ویژه در ایام نوروز بر عملکرد تاکسی‌ها نظارت دارند.

انتهای پیام/س30  ‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول