اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خرمشهر خبر داد

ورود 2 میلیون مسافر نوروزی و کاروان راهیان نور به خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خرمشهر از ورود 2 میلیون مسافر نوروزی و کاروان راهیان نور به خرمشهر و مرز شلمچه در ایام نوروز خبر داد.

ورود 2 میلیون مسافر نوروزی و کاروان راهیان نور به خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حسین عزیزی صبح امروز در جلسه ستاد نوروزی که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله قبل از آغاز سال نو به منظور برقراری امنیت در ابعاد کار نیروی انتظامی تدابیر، دستورالعمل‌ها و برنامه‌های اجرایی به تمام دستگاه‌های نیروی انتظامی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: تأمین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی در ایام نوروز همواره یکی از ملزومات و ضروریات نیروی انتظامی شهرستان است.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: هر ساله امکانات و تدابیر خوبی در راستای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی از سوی شهرداری و دیگر دستگاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سال جدید نیز ضمن در نظر گرفتن حوادث غیرمترقبه باید تدابیر بهتری در راستای خدمات رسانی و اسکان مهمانان نوروزی اندیشیده شود.

عزیزی بیان کرد: پیش‌بینی شده که امسال نیز 2 میلیون نفر از کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی به سوی شهرستان خرمشهر و شلمچه رهسپار می‌شوند که این جمعیت مطمئناً نیازمند هماهنگی و تأمین امنیت ویژه است.

وی اضافه کرد: با توجه به پذیرش این افراد باید بتوان تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها هماهنگی لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی خرمشهر در ادامه نسبت به ساماندهی قایق‌های موتور و استفاده از جلیقه نجات در رودخانه کارون تأکید کرد.

وی همچنین به منظور جلوگیری از هر گونه حادثه به همه صاحبان قایق‌های موتور نسبت به استفاده از جلیقه نجات هشدار داد و گفت: در صورت عدم رعایت دستورات با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول