اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری:

عدم پایبندی دولت به بخشی از قانون هدفمندکردن یارانه‌ها سبب گرانی شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اقتصاد را یکی از اولویت‌های مجلس نهم دانست و گفت: عدم پایبندی دولت به بخشی از قانون هدفمندکردن یارانه‌ها سبب گرانی شد

عدم پایبندی دولت به بخشی از قانون هدفمندکردن یارانه‌ها سبب گرانی شد

 لاله افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به ضرورت شرکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: امروز مردمی که در دنیا جهاد کرده و شهید می شوند می‌خواهند یک رقابت آزاد داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: انتخابات حق هر فرد است و هر انسان عاقل از حق خود استفاده می‌کند و بلکه شرکت در انتخابات علاوه بر حق یک تکلیف است همچون نماز که نمی‌شود از آن چشم‌پوشی کرد؛اگر نماز قضا شود، می‌شود قضای آن را به جا آورد اما انتخابات اگر قضا شود نمی‌توان قضای آن را به جا آورد.

افتخاری با بیان اینکه امروز چشم دشمنان به ما بسته شده است، تاکید کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای ضامن استقلال کشور و تثبیت جایگاه ویژه در جهان است.

وی در ادامه موضوع اقتصاد را از اولویت‌های مجلس نهم دانست و خاطرنشان کرد: در مجلس هشتم اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی در این راستا صورت گرفت و مجلس و دولت کارهایی را در این زمینه انجام دادند که نمونه بارز آن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بود و در این زمینه اگر نظارت دقیق مجلس نبود زحمت دولت به انحراف می‌رفت اما در روند اجرای آن بخشی را دولت پایبند نبود و سبب انحرافاتی شد که به‌وجود آمدن گرانی نیز از ثمرات این انحرافات بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان تصریح کرد: نظارت، اشتغالزایی و حرکت دانش‌بنیاد زمینه‌های تلاش مجلس نهم در بحث اقتصادی است و باید اقداماتی در ارتباط با زمینه‌سازی و بهره‌گیری از دستاوردهای نخبگان صورت گیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول