اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مرند:

یک میلیارد ریال برای توسعه مشاغل خانگی در مرند اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان مرند، از تصویب اعتبارات لازم برای توسعه مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

یک میلیارد ریال برای توسعه مشاغل خانگی در مرند اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، سید جلیل مدینه‌زاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  مبلغ 12 میلیارد و 20 میلیون ریال برای ساماندهی و ایجاد مشاغل خانگی در مناطق روستایی این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به این موضوع که 403 نفر از متقاضیان وام مشاغل خانگی در این شهرستان با برگزاری دوره‌های آموزشی، موفق به دریافت گواهی مهارت و جواز فعالیت شده‌اند، افزود: این افراد برای دریافت مبلغ تعیین شده از محل اعتبارات مشاغل خانگی برای توسعه شغلی، از سوی مدیریت جهادکشاورزی برای دو بانک عامل این شهرستان معرفی شده‌اند.

مدینه‌زاد با اشاره به اهمیت ایجاد و توسعه مشاغل خانگی در ارتقا درآمد خانوارها و ایجاد بستری مناسب برای تولید و پاسخ‌دهی مناسب به بازارهای محلی و استانی افزود: این امر همچنین کمک مهمی برای کاهش مهاجرت از روستاها همچنین شهرهای کوچک به مراکز استانی و شهرهای بزرگ‌تر را سبب می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح بر اساس برنامه‌های حمایتی دولت از بخش کشاورزی و طرح‌های سازمان جهادکشاورزی برای تسهیل مسیر دستیابی به توسعه پایدار، می‌تواند به عنوان طرحی اجتماعی ـ اقتصادی در میان مدت با تاثیرگذاری روی اقتصاد خانوارها، اثرات مثبت خود را بیش از پیش نمایان سازد.

مدینه‌زاد همچنین نحوه بازپرداخت تسهیلات دریافتی متقاضیان را بلندمدت و با کارمزد پایین ذکر کرده و افزود: مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان، بر نحوه هزینه کرد تسهیلات دریافتی نظارت داشته و راهنمایی‌های کارشناسی نیز به صورت رایگان در اختیار دریافت‌کنندگان وام قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول