اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شادگان خبر داد

آماده‌سازی مبادی ورودی شادگان برای مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان از آماده‌سازی مبادی ورودی این شهرستان برای ورود مسافران و مهمانان نوروزی خبر داد.

آماده‌سازی مبادی ورودی شادگان برای مسافران نوروزی

کریم بنی‌نعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران نوروزی است.

وی افزود: این منطقه مکان مناسبی برای گردشگری کاروان‌های راهیان نور و مسافران بوده زیرا از تالاب بین‌المللی و ویژه‌ای برخوردار است.

شهردار شادگان تصریح کرد: در همین راستا شهرداری این منطقه نیز چون سایر ادارات و سازمان‌های اجرایی شهرستان در زمینه خدمت‌رسانی به مسافران در ایام نوروز آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

وی اضافه کرد: این منطقه جاذبه‌های دیدنی و طبیعی بسیار زیادی دارد و از این لحاظ همواره در ایام نوروز مورد بازدید قرار گرفته است.

بنی‌نعیم عنوان کرد: همچنین در مسیر ارتباطی شهرهای اهواز، دارخوین، ماهشهر، آبادان و بندرامام خمینی(ره) قرار گرفته و به همین دلیل همواره پرتردد و میزبان است.

به گفته وی برای پذیرایی، خدمت‌رسانی و معرفی جاذبه‌های شهرستان، چندین نقطه مبادی ورودی شهر مهیا و آماده شده است.

شهردار شادگان خاطرنشان کرد: این منطقه با توجه به عبور رودخانه کارون و جراحی و همچنین شعبه‌های مختلف بسیار مورد توجه خاص و عام قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به زیبایی بی‌وصف تالاب بین‌المللی شادگان تصریح کرد: همچنین تالاب بین‌المللی شادگان با انواع پرندگان، ماهی‌ها، نخلستان‌های سرسبز، پوشش گیاهی منحصر به فرد و صنایع دستی زیبا همواره میزبان مهمانان و مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

بنی‌نعیم در پایان با بیان اینکه سفر و ایام خوبی را در این منطقه برای مهمانان نوروزی آرزو می‌کنیم، گفت: همه تلاش این اداره در راستای رفاه حال شهروندان و همچنین مسافران نوروزی در ایام نوروز است.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول