اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر:

ایرانشهر برای ورود مسافران نوروزی آماده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: شرایط لازم برای ورود مسافران نوروزی به ایرانشهر فراهم شده است.

ایرانشهر برای ورود مسافران نوروزی آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، رحمدل بامری صبح امروز در جلسه ستاد نوروزی این شهرستان اظهار داشت: ایرانشهر به لحاظ قرار گرفتن در مسیر ترانزیت، در ایام تعطیلات نوروز میزبان جمع کثیری از مسافران نوروزی است.

وی افزود: حضور میهمانان نوروزی در این شهرستان فرصت بسیار مناسبی است تا جاذبه‌ها و توانمندی‌های شهرستان را در سطح فرا منطقه‌ای بشناسانیم و تلاش کنیم تا با ایجاد شرایط و امکانات مطلوب خاطره خوشی را در ذهن مسافران ثبت کنیم.

بامری بر پایش بازار و کنترل قیمت‌ها توسط اکیپ ویژه، تأمین میوه شب عید شهروندان با قیمت مصوب، پاسخگویی و پای کار بودن مجموعه ادارات شهرستان، تأمین روشنایی پارک‌ها و معابر عمومی، جلوگیری از حفاری‌های غیرضروری توسط شرکت‌های آب، برق و ...، انجام اقدامات فوریت‌های پلیسی در کمترین زمان و برخورد با اماکن فروش مواد محترقه تأکید کرد.

فرماندار ایرانشهر خاطر نشان کرد: تجهیز 11 واحد آموزشی با 86 کلاس، تجهیز مساجد بین راهی به عنوان زائرسرا و نصب چادر برای اسکان موقت مسافران در چند نقطه از شهر از اقداماتی است که برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی انجام شده است.

وی گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در لحظه تحویل سال نو، چیدمان سفره هفت سین در گلزار شهدا، بین رهبری و قلعه ناصری، برپایی سیاه چادر عشایر با تجهیزات و تزئینات سنتی در صنایع دستی و سوزن‌دوزی در ورودی شهر، برگزاری جشنواره موسیقی محلی، توزیع بسته‌های فرهنگی و بروشورهای حاوی نقشه راه‌ها، مکان‌های تاریخی، تفریحی و مکان‌های اسکان مسافران، استقرار پست امداد هلال‌احمر و اورژانس در نقاط مختلف شهرستان از جمله اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی از 27 اسفند تا 15 فروردین 90 است.

دبیر تعزیرات آرد و نان ایرانشهر نیز گفت: در این تعطیلات نوروزی به منظور رفاه مسافران 25 واحد نانوایی در شهر ایرانشهر، دو واحد در بزمان، سه واحد در بمپور و دو واحد در شهر محمدان از ساعت شش صبح تا 10 شب کشیک و دو واحد نیز به صورت شبانه‌روزی فعال خواهند بود.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول