اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خبر داد

3 هزار و 235 کلاس آماده پذیرش میهمانان فرهنگی در نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 3 هزار و 235 کلاس در 381 باب مدرسه سراسر استان کرمان به منظور پذیرش از میهمانان فرهنگی در تعطیلات نوروزی تجهیز شده‌اند.

3 هزار و 235 کلاس آماده پذیرش میهمانان فرهنگی در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، ابراهیم شیخ بهایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: آمادگی کامل برای استقبال از میهمانان نوروزی داریم.

وی با اشاره به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان کرمان بیان داشت: علاوه بر تجهیز 3 هزار و ۲۳۶ کلاس در ۳۸۱ باب مدرسه، سه باب خانه معلم و هفت باب خوابگاه در استان کرمان تجهیز و آماده شده است.

شیخ‌بهائی خاطرنشان کرد: این مراکز شامل مراکز تربیت معلم، اردوگاه‌ها و کانون‌های وابسته به آموزش و پرورش در سراسر استان کرمان است که به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای عزیزان فرهنگی و خانواده‌های آنان هستند.

وی تصریح کرد: تعداد ۳۳ ستاد مرکزی در سراسر استان کرمان آمادگی خود را برای پذیرش اولیه میهمانان نوروزی اعلام کردند.

بنابراین گزارش، شش جلسه ستاد اسکان در محل سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش برگزار و تمام ستادهای اسکان از 27 اسفند ماه جاری تا 13 فروردین ماه 90 آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند.

انتهای پیام/غ30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول