اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

دولت برای آسایش مردم در ایام نوروز سیاستگذاری کرده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان گفت: دولت برای آسایش مردم در ایام نوروز سیاستگذاری کرده است.

دولت برای آسایش مردم در ایام نوروز سیاستگذاری کرده است

رضا غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد حضور باشکوه ملت در انتخابات بوده‎ایم که این انتخابات از چند جهت برای ما اهمیت داشت.

وی تصریح کرد: دشمن در این انتخابات از همه ابزار خود، در بحث سیاسی تهدید و در بعد اقتصادی تحریم را به کار گرفته بود تا با ایجاد عدم رضایت مردم کاری کند که آنها در پای صندوق رای حاضر نشود و مقبولیت جمهوری اسلامی را در بین آحاد جامعه مخدوش سازد.

غلامی خاطرنشان کرد: اما این مردم نشان دادند که ما یک دین و هدف داریم و آگاهانه آن را انتخاب و از آن دفاع می‎کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه امسال رشد 10 واحد درصدی حضور مردم در پای صندوق رای را داشته‎ایم، تصریح کرد: مردم نشان دادند که در هدف خود پافشاری دارند و از همه ملت ایران مخصوصا مردم گرگان و گلستان برای این حماسه حضور تقدیر و تشکر داریم.

وی ابراز داشت: این مردم لایق بهترین‎ها هستند و ما باید تمام تلاش خود را برای آسایش و رفاه آنها انجام دهیم تا منجی عالم مهدی صاحب زمان ظهور و به وسیله همین مردم عرصه گیتی را مملو از عدالت سازد.

غلامی تاکید کرد: مسئولان برای خدمت به مردم باید با همه توان خود وارد عرصه شوند تا جای که آنها به این باور برسند که مسئولان در عرصه خدمت زحمت می‎کشند و بتوانند به آنها اعتماد کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه یکی از دغدغه‎های مردم در این روزها نوسانات در بازار است، خاطرنشان کرد: ناامنی روانی و سوء استفاده در مواقع خاص موجب نگرانی مردم نسبت به هزینه‎ها می‎شود لذا سیاست دولت اتخاذ برنامه‎های در راستای آسایش مردم در ایام نوروز است.

وی با بیان اینکه یکی از این برنامه‎ها برگزاری نمایشگاه فروش بهاره است، تصریح کرد: نمایشگاه فروش بهاره به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بخش خصوصی برگزار شده و میزبان مردم خوب گلستان خواهد بود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول