اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور پل‌سفید خبر داد

تحصیل 1000 دانشجوی پیام نور در پل‌سفید مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور واحد پل سفید گفت: حضور یک‌ هزار دانشجو در 9 رشته تحصیلی در پیام نور پل‌سفید بیانگر اهمیت علم برای پیشبرد آرمان‌های این نظام است.

تحصیل 1000 دانشجوی پیام نور در پل‌سفید مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، مسلم خالقی پیش از ظهر امروز در جلسه هفتگی این واحد دانشگاهی با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در انتخابات مجلس نهم، گفت: انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل در دل‌های مردم نفوذ کرده است.

خالقی با تاکید بر اینکه ملت ایران آماده اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری هستند، خاطرنشان کرد: حضور قشر دانشگاهی در این انتخابات به غنای هر چه بیشتر آن افزوده است.

وی با بیان این مطلب که حضور در این انتخابات دشمن‌شکن بوده، خاطرنشان کرد: ملت ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی به تحلیل و رویکرد نوین سیاسی دست یافته است.

این مسئول به توسعه علمی ایران بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور نزدیک به یک هزار دانشجو در 9 رشته تحصیلی در واحد دانشگاهی پیام نور پل‌سفید بیانگر اهمیت دانش و علم برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های این نظام است.

وی به گسترش واحدهای علمی در سوادکوه اشاره کرد و ادامه داد: حضور پنج واحد علمی در شهرستان سوادکوه بیانگر رویکرد علم‌پروری در این منطقه است.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد پل‌سفید به فلسفه استقرار دانشگاه پیام نور اشاره کرد و متذکر شد: بومی‌سازی و همگانی کردن آموزش عالی و توجه به کیفیت آموزشی از اهداف اصلی استقرار واحدهای دانشگاهی پیام نور بوده است.

خالقی به برنامه‌ریزی این واحد دانشگاهی برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهرستانی و استانی اشاره کرد و اذعان داشت: تلاش می‌کنیم با افزایش کیفیت علمی در راستای گسترش این واحد و تجهیزات اقدام کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول