اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

حضور کاندیداها در دانشگاه پیام نور طبس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور طبس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان این دانشگاه با حضور کاندیداهای حوزه انتخابیه خبر داد.

حضور کاندیداها در دانشگاه پیام نور طبس

مهدی شفیعی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با حضور کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور طبس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از تمامی کاندیداهای حوزه انتخابیه برای شرکت در این جلسه دعوت شده است که تاکنون تعدادی از کاندیداها برای حضور در جلسه اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور طبس خاطرنشان کرد: هر کاندیدا می‌تواند حداکثر سه نفر را به عنوان همراه به جلسه بیاورد، ضمن اینکه برای سخنرانی همه کاندیداها زمان برابر درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگانی از هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی انتخابات نیز در این جلسه حضور خواهند داشت، یادآور شد: آشنایی دانشجویان با اهداف، دیدگاه‌ها و برنامه‌های کاندیداها، و ایجاد شور و شوق در جوانان در راستای حضور پررنگ در انتخابات از مهمترین اهداف برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با حضور کاندیداهای حوزه انتخابیه است.

شفیعی‌مقدم اضافه کرد: این جلسه تنها ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور طبس بوده و به همراه داشتن کارت دانشجویی نیز برای دانشجویان الزامی است.

وی بیان کرد: جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با حضور کاندیداهای حوزه انتخابیه، ساعت 9 صبح روز چهارشنبه دهم اسفندماه (فردا) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول