اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان خبر داد

راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان از راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور کنگان خبر داد.

راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان علی عابدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور کنگان در سال‌های گذشته به سمت کیفیت‌بخشی به سطح تحصیل اقدامات ارزشمندی انجام داده و روزبه‌روز به سمت پیشرفت حرکت کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور بندر کنگان افزود: دانشگاه پیام نور را در مهرماه سال 87 در شرایطی که در یک ساختمان اداری استقرار داشت، تحویل گرفتیم و با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر، تصمیمی جدی برای ارتقاء وضعیت دانشگاه گرفتیم.

عابدی خاطر نشان کرد: با همکاری فرماندار وقت، امام جمعه و نماینده مجلس زمین دانشگاه تهیه و به پیمانکار طرح تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه ساختمان اصلی دانشگاه از سال گذشته آماده بهره‌برداری بود تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمری که انجام شد، بودجه‌های مناسبی به دیوارکشی و محوطه‌سازی این پروژه اختصاص داده شد.

این مسئول بیان کرد: با تجهیز ساختمان دانشگاه پیام نور و افتتاح آن در دهه فجر با حضور استاندار، مسئولین محلی و استانی، وارد ساختمان دانشگاه پیام‌نور شدیم که این دانشگاه از لحاظ وسعت و تجهیزات رتبه نخست را در میان دانشگاه‌های پیام نور استان و رتبه سوم را در میان کل دانشگاه‌های استان بوشهر به خود اختصاص داده که این از برکات نظام دینی جمهوری اسلامی ایران و توجهات ویژه مقام معظم رهبری است.

عابدی گفت: در این مدت سعی بر آن داشته‌ایم که بیشتر به کیفیت‌ها توجه کرده و کمیت‌ها را نیز ارتقا دهیم و در این مدت دانشگاه پیام نور بندر کنگان رشد قابل توجهی در همه زمینه‌ها داشته است.

وی تحولات اخیر سیستم اداری و آموزشی در دانشگاه پیام نور بندر کنگان را ویژه برشمرد و افزود: تحولات خاصی را در سیستم اداری و آموزشی لحاظ کرده‌ایم که در این بین می‌توان به افزایش و بهبود روند پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع، نظم بخشی ویژه به اجزای مختلف دانشگاه، ارتقای بهره‌وری، برگزاری منظم کلاس‌ها و امتحانات و …اشاره کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان با اشاره به احداث استادسرای این دانشگاه بیان کرد: استادسرای دانشگاه پیام نور کنگان نیز با زیربنایی بالغ بر 400 مترمربع و با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال ساخت در محدوده دانشگاه است.

وی افزود: سلف سرویس این دانشگاه نیز با بودجه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال که امسال به آن اختصاص یافت به زودی وارد مناقصه خواهد شد.

عابدی از ایجاد و راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بر اساس قول فرماندار کنگان، تفاهمنامه‌ای بین فرمانداری و منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی امضا شده که با ایجاد این فضا 30 رشته فنی و مهندسی به رشته‌های این دانشگاه افزوده و با امکانات ویژه تجهیز خواهد شد.

وی یادآور شد: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و تعالی دانشگاه استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول