اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خبر داد

معرفی 40 شهید استان زنجان در نرم‌افزار "لاله‌های نیلگون"

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از معرفی 40 شهید استان زنجان در نرم‌افزار لاله‌های نیلگون از سوی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خبر داد.

معرفی 40 شهید استان زنجان در نرم‌افزار "لاله‌های نیلگون"

جلال قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت آغاز اعزام‌های راهیان نور سال جاری، نرم‌افزار موبایلی لاله‌های نیلگون را برای بهره‌برداری عموم مردم و شرکت کنندگان در اردوهای راهیان توزیع می‌کند.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار به معرفی نقش رزمندگان زنجان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد، افزود: در این نرم‌افزار به معرفی شهدای استان پرداخته شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تصریح کرد: تصاویر، زندگینامه و وصیت‌نامه شهدای فرمانده استان در قالب ارتش، جهاد، سپاه و بسیج در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل در راستای تهیه محتوای این اثر فعالیت‌های تاثیر گذاری انجام داده است، تصریح کرد: طراحی این نرم‌افزار از سوی شرکت همراه گستر زرین آفاق صورت گرفته است.

قربانی از همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، سازمان جهاد کشاورزی و تیپ مستقل 216 زرهی زنجان در تهیه این نرم‌افزار خبر داد و افزود: این نرم افزار به معرفی 40 شهید استان زنجان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار در تلفن همراه قابلیت اجرایی دارد، خاطرنشان کرد: زندگینامه این شهدا و فعالیت‌هایی که در دوران دفاع مقدس داشتند، در این نرم‌افزار ارائه شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ترویج فرهنک ایثار و شهادت را از اهداف تهیه این نرم افزار عنوان کرد و گفت: این نرم افزار به صورت سی‌دی نیز در بین کاروان‌های راهیان نور توزیع می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی‌های مطلوب در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول