اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

خیابان‌های یک طرفه شهر زنجان در عید دو طرفه می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: خیابان‌های یک طرفه در شهر زنجان در طول ایام تعطیلات دو طرفه می‌شود.

خیابان‌های یک طرفه شهر زنجان در عید دو طرفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفر اظهار داشت: به منظور دسترسی راحت گردشگران به جاذبه‌های شهر زنجان و با توجه به نبود ترافیک شدید در ایام تعطیلات، خیابان‌های یک طرفه شهر دو طرفه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سفر فرصت بسیار خوبی به منظور معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان زنجان محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: ستاد تسهیلات سفر در بسیاری از استان‌ها به‌روز است و از این فرصت به خوبی استفاده می‌کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه بیشتر مسافران ورودی به استان زنجان در ایام نوروز و تعطیلات به این استان سفر می کنند، اضافه کرد: ستاد تسهیلات سفر باید آنچه که یک مسافر نیاز دارد، تامین کند.

وی با اشاره به استفاده از تجارب سال‌های گذشته و بررسی نقاط ضعف و قوت ادامه داد: در زمینه اسکان مسافران برنامه‌ریزی‌های صحیحی شود و تلاش‌ها و راهکارها به منظور ارتقا و تکمیل ظرفیت هتل‌ها نیز متمرکز شود.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه تخفیف بالای هتل‌داران موجب استقبال مسافران از هتل‌ها می‌شود، تصریح کرد: اسکان‌های موقت مسافران نیز با توجه به قابل کنترل و حفاظتی بودن پارک بانوان و منطقه گردشگری گاوازنگ، در این مکان‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تغذیه و رعایت بهداشت در این زمینه اهمیت بالایی دارد، یادآور شد: مجتمع‌های بین راهی و داخل شهر باید بازرسی و نظارت شوند.

استاندار زنجان به وضعیت نامناسب نظافت در سطح شهر اشاره کرد و افزود: لکه‌گیری خیابان‌های داخل و بیرون شهر، لکه‌گیری آزاد راه زنجان و تهران و رسیدگی به دور برگردان‌ها تا عید باید انجام شود.

وی تاکید داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و زمانبندی‌های مناسب ورود کامیون‌ها به داخل شهر در طول ایام نوروز ممنوع اعلام شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه موزه صنعت نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این موزه آماده است و فقط چیدمان آن باقی مانده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول