اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر - 34

راشاد: وجود 281 شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: 281 شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان برای جمع‌آوری وجود دارد.

راشاد: وجود 281 شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با تلاش مسئولان ستادی و به منظور دسترسی شهروندان به شعب اخذ رای در همه مراکز و مناطق شهر صندوق‌های اخذ رای تعبیه می‌شود.

وی با بیان اینکه 169 شعبه اخذ رای به صورت ثابت در شهرستان زنجان تعبیه می‌شود، افزود: همچنین 112 شعبه سیار نیز به منظور دسترسی شهروندان در بیمارستان‌ها و روستاها ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در مرکز شهرستان زنجان 146 شعبه ثابت اخذ رای ایجاد می‌شود، اضافه کرد: همچنین هشت شعبه سیار نیز در این مرکز برای دسترسی آسان شهروندان برپا می‌شود.

وی همچنین تعداد شعبه‌های ثابت موجود در روستاهای مرکزی شهرستان زنجان را یک شعبه عنوان کرد و افزود: در این روستاها 26 شعبه سیار نیز فعال خواهد بود.

راشاد در ادامه تعداد شعبه‌های ثابت روستایی و شهری شهرستان طارم را 9 شعبه اعلام کرد و ادامه داد: برای دسترسی شهروندان طارمی 21 شعبه سیار نیز در مراکزی همچون بیمارستان‌ها برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در چورزق دو صندوق ثابت به منظور اخذ رای ایجاد می‌شود، ادامه داد: همچنین 17 صندوق سیار نیز در معابر و مراکزی که نیاز وجود دارد، برپا می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان تعداد شعبه‌های ثابت روستای قره پشتلو را سه شعبه عنوان کرد و افزود: همچنین 15 صندوق سیار نیز در این مرکز تعبیه می‌شود.

وی تعداد شعبه‌های ثابت بخش زنجانرود را هشت شعبه اعلام کرد و افزود: همچنین 25 شعبه سیار نیز در این مرکز برپا می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول