اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پلی آف لیگ برتر سکتبال

مسابقه جهش ترابری قم با شهرداری زنجان لغو شد

خبرگزاری فارس: مسابقه تیم بسکتبال جهش ترابری قم با شهرداری زنجان در پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور لغو شد.

مسابقه جهش ترابری قم با شهرداری زنجان لغو شد

به گزارش خبرنگار فارس از قم، تیم انتهای جدولی رقابت‌های مرحله گروهی این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه در مسابقات لیگ برتر استراحت می‌کند تا از هر نظر برای دیدار برگشت با حریف زنجانی خود آماده شود.

طبق برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال، دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار بود عصر پنجشنبه یازدهم اسفند ماه با انجام دیدار پویا تهران و لوله سبز آ اس شیراز و جهش ترابری قم و شهرداری زنجان برگزار شود که دیدار نماینده قم با حریف زنجانی خود به هفته آینده موکول شد.

در بین دو مسابقه دور برگشت مرحله پلی آف بازی‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، دیدار تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و شهرداری زنجان تیمی که در این فصل نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد، دوشنبه آینده برگزار خواهد شد.

دلیل برگزار نشدن دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری زنجان با جهش ترابری قم در این هفته، نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که این مهم منجر به تعویق پنج روزه دیدار دو تیم شد.

جهش ترابری قم در حالی باید در یکی از دیدارهای مهم مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهرداری زنجان برود که در دو بازی مرحله گروهی و همچنین دیدار رفت مرحله پلی آف به رقیب زنجانی خود باخته است.

با این حال کادر فنی تیم بسکتبال جهش ترابری قم امیدوارند که بازیکنان آنها در این چند روز با تمرینات بهتر و فشرده‌تر به هماهنگی و نظم تیمی خوبی دست یافته و عملکرد خوبی از نظر کار گروهی و بازی هماهنگ در بازی برگشت از خود نشان بدهند.

شاگردان سیدعباس آقاکوچکی با اینکه تیم انتهای جدول رده بندی محسوب می شوند اما دوشنبه گذشته در یک بازی حساس در مقابل تیم شهرداری زنجان در حالی که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند تن به شکست دادند و در خانه مقابل این تیم به فکر بقا در لیگ برتر بسکتبال خواهند بود.

در این رقابت که نتیجه بیش از هر زمان دیگری برای هر دو تیم که بسیار حائز اهمیت خواهد بود و در نهایت تیمی موفق خواهد بود که بتواند بهترین نتیجه را در دیدار برگشت و احتمالا بازی سوم از آن خود کرده و در لیگ برتر بسکتبال باقی بماند.

دیدار برگشت تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و شهرداری زنجان در حالی در پیش است که دیدار رفت دو تیم در سالن شهید بهشتی زنجان با نتیجه 67 بر 60 به سود تیم شهرداری زنجان به پایان رسیده است.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم از 22 مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال سه پیروزی و 19 باخت به دست آورده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول