اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

رشته‌های رزمی فقط مشت زدن نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: رشته‌های رزمی فقط مشت زدن نیست بلکه راه و رسم زندگی و منش جوانمردی و عیاری در آن نهفته است.

رشته‌های رزمی فقط مشت زدن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قهرمانان جودوی انتخابی که در رقابت‌های کاتا جودو قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شده بودند با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

رشید خدابخش که امروز در دفتر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صحبت کرد با ابراز خوشحالی از موفقیت کاتاروهای جودو که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند رقم خورد از ورزش‌های رزمی به عنوان یک هنر و راه و منش جوانمردی یاد و تاکید کرد: رشته‌های رزمی فقط مشت زدن نیست بلکه راه و رسم زندگی و منش جوانمردی و عیاری در آن نهفته به همین دلیل در بین اهالی رشته‌های رزمی باید رفاقت، همدلی و اخلاق بیش از پیش حاکم شود.

وی ضمن تمجید از عملکرد هیئت جودو که در زمینه پرورش قهرمانان گام برداشته، رشد و توسعه بیشتر این رشته و افزوده شدن تعداد قهرمانان جودو را خواستار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتخارآفرینی ورزشکاران اصفهان در رشته‌های مختلف به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: آنچه مسلم است برافراشته شدن پرچم مقدس ایران به واسطه قهرمانی‌های ورزشکاران عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه ورزش پیامد خود را دارد به همین دلیل قهرمانان با وجود  تنگناهای مالی مورد حمایت اداره کل هستند.

به گزارش فارس، در این دیدار افشین ملایی معاون ورزش اداره کل همچنین سید رضا رفیع‌زاده رئیس هیئت جودو استان اصفهان و برخی از اساتید جودو استان حضور داشتند.

همچنین در مسابقات کاتا قهرمانی جودو آسیا در تایلند سید رضا روحانی و مجتبی باجلان در قسمت کاتامونوکاتا نقره گرفتند.

لازم به ذکر است، محمد علی وحید و رضا صفی در قسمت کاتامونوکاتا به مدال برنز دست یافتند و تیم ملی کاتا ایران هم نایب قهرمان آسیا شد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول