اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشور سبک اورینتال

رزمی‌کاران کردستانی 16 مدال رنگارنگ کسب کردند

خبرگزاری فارس: رزمی‌کاران کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور سبک اورینتال موفق به کسب 16 مدال قهرمانی شدند.

رزمی‌کاران کردستانی 16 مدال رنگارنگ کسب کردند

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: این دوره مسابقات به مدت سه روز ماه گذشته به میزبانی اصفهان برگزار شد.

بهمن رضوی در ادامه افزود: این دوره رقابت‌های کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، که تیم منتخب استان کردستان در این رقابت‌ها توانست با کسب شش مدال طلا، شش نقره و چهار مدال برنز به کار خود پایان دهد.

وی اعلام کرد: ورزشکاران سامان ملکی، شورش مرادی، فریبرز نجفی، امید ورمزیاریان، مهرداد کلوندی و سرکوه محمد‌زاده موفق به کسب مدال طلا و باسط ارشدی، پیمان ویسی، مهراب کریمی، فرزین ساعدی، آرام زاهدی و هیوا ویسی به مدال نفره دست یافتند.

به گفته دبیر هیئت ورزش‌های رزمی کردستان صدیق اکبری، رامیار نصیری، صلاح حسین‌پناهی و مهرداد عبدی‌نژاد ورزشکارانی هستند که به چهار مدال برنز این دوره مسابقات را از آن خود کردند.

رضوی در پایان افزود: این تیم با مربیگری صدیق حدودی و سرپرستی اسماعیل حسینی نماینده این سبک در استان در مسابقات قهرمانی کشور سبک اورینتال حضور یافت.

گفتنی است فردین زاهدی داور اعزامی استان بوده که در این دوره مسابقات کار قضاوت را برعهده داشت و تیم استان را همراهی نموده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول