اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ:

200 دانش‌آموز کوهرنگی عازم سرزمین نور شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ گفت: بیش از 200 دانش آموز دختر پایه دوم دبیرستان این شهرستان با بدرقه مسئولان عازم سرزمین نور شدند.

200 دانش‌آموز کوهرنگی عازم سرزمین نور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایرج پسند بعدازظهر امروز در مراسم اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دختر از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت: این دانش آموزان در راستای آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت و تمرین درس آمادگی دفاعی خود به مدت سه شبانه روز در مناطق عملیاتی استان خوزستان خواهند بود.

وی افزود: بیش از 200 دانش آموز دختر پایه دوم دبیرستان این شهرستان عازم سرزمین نور شدند.

پسند ادامه داد: بازدید از یادمان‌های شهدا در اروند کنار، دهلاویه، شلمچه و موزه جنگ خرمشهر از برنامه‌های اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ افزود: اردوهای راهیان نور گام بسیار مهمی در راستای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه نسل نوجوان و جوان کشور است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برکات اردوهای راهیان نور برشمرد و ادامه داد: آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با رشادت‏های رزمندگان اسلام به تقویت روح خودباوری و اعتماد به نفس می‌انجامد.

پسند با تأکید بر اینکه معنویت انسان را به کمال و سعادت می‌رساند، گفت: موفقیت رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به واسطه تقوا، بصیرت و معنویت حاصل شده است.

وی ادامه داد: معنویت کلید بازکردن سخت‌ترین قفل‌های مشکلات در جامعه به شمار می‌رود و در تمامی عرصه‌ها کاربرد دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی،  افزود: حضور در انتخابات وظیفه‌ای شرعی و عقلایی است و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز باید در تبلیغات خود بیش از پیش اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

وی انتخابات را از مظاهر اسلام برشمرد و افزود: ما در پی پیاده کردن مظاهر اسلام در جامعه هستیم و می‎خواهیم نظاممان را به عنوان یک نظام اسلامی نمونه، الگو و پیشرو به جهانیان معرفی کنیم.

پسند تصریح کرد: جمهوری اسلامی از ظرفیت‌های عمیقی برای هدایت جامعه بشری برخوردار است که از جمله این ظرفیت‌ها نگه‌داشتن مردم در صحنه‌های انتخابات و بهره‌گیری از توان مردم در راستای پیشبرد اهداف اسلام است.

وی ادامه داد: هدف اسلام نیز همین است که پیوندی عمیق بین مردم و نظام ایجاد می‎کند.

پسند افزود: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز با همین دیدگاه وارد صحنه شده و توانستند پیروزی انقلاب اسلامی را هدایت و رهبری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ افزود: اگر با اخلاص در انتخابات شرکت کنیم، بدون تردید این امر محقق شده و انتخابی اصلح و مجلسی صالح، سالم و قوی که مد نظر مقام معظم رهبری است، خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول