اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

توزیع کتابچه اطلاع‌رسانی ویژه نوروز در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: کتابچه اطلاع‌رسانی ویژه نوروز در بین مسافران در استان زنجان توزیع می‌شود.

توزیع کتابچه اطلاع‌رسانی ویژه نوروز در استان زنجان

وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نیروی انتظامی همچون سال‌های گذشته طرح‌های مختلفی را در راستای تامین امنیت مردم اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه در ایام قبل و نوروز برنامه‌ریزی‌های مختلفی از سوی نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تدابیر ویژه در راستای تامین امنیت مردم در روزهای تعطیلی اندیشیده شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در ایام نوروز یادآور شد: نیروی انتظامی در ورودی و خروجی شهرهای استان برنامه‌ریزی کرده است.

وی از توزیع بروشورهای آموزشی و اطلاع‌رسانی در ایام عید نوروز به مسافران خبر داد و گفت:‌ کتابچه ویژه نوروز نیز در بین مسافران توزیع می‌شود.

موسوی با اشاره به توزیع محصولات فرهنگی و شیرینی و شکلات در بین مسافران خبر داد و گفت:‌راهنمایی‌های لازم از سوی پلیس به مردم ارائه می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان ادامه داد: با توجه به شناسایی‌های صورت گرفته در نقاط مختلف استان زنجان به ویژه در مراکز تجاری، ماموران پلیس در قالب پاس‌های پیاده، گشت‌های موتوری و خودرویی حضور دارند، تا امنیت برای شهروندان برقرار شود و مردم با آرامش خاطر به خریدهای خود بپردازند.

وی با بیان اینکه سرکشی‌های مستمر از سوی پلیس در نقاط مختلف صورت می‌گیرد، افزود: در صورت مشاهده موارد مشکوک با آن برخورد می‌شود.

موسوی با بیان اینکه همه نیروهای پلیس در آماده باش کامل هستند، خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای پلیس امنیت لازم در سطح شهر برقرار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های پلیس در طول ایام عید فعال‌تر می‌شوند، یادآور شد: با توجه به سفر همشهریان در ایام نوروز ضروری است، ضریب امنیتی در این ایام افزایش یابد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اضافه کرد: اقدامات پلیس به صورت محله محور انجام می‌شود و استقرار نیرو در محله‌هایی که جرم‌خیز هستند، بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول