اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان

کتاب "کاش بادبادک بودم" اثر برگزیده کتاب سال کودک و نوجوان شد

خبرگزاری فارس: کتاب"کاش بادبادک بودم" منتشر شده توسط گروه ادبیات کودک و نوجوان انتشارات بنیاد پژوهش‌های اسلامی به عنوان اثر برگزیده در نخستین جشنواره ملی انتخاب کتاب سال کودک و نوجوان شد.

کتاب "کاش بادبادک بودم" اثر برگزیده کتاب سال کودک و نوجوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، این اثر برگزیده به دلیل مضمون ضد جنگ و اشاره به صلح‌طلبی با نگاهی کودکانه و صمیمی، به عنوان اثر برگزیده در بخش داستان تألیفی کودک شناخته شد و موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه شد.

ژیلا پورکیانی، نویسنده‌ی کتاب "کاش بادبادک بودم" در شرح این کتاب گفت:در یک پایگاه نظامی، ‌موشکی آماده شلیک است، نسیم مهربان از آنجا عبور می‌کند و با موشک آشنا می‌شود موشک بی‌صبرانه می‌خواهد شلیک شود اما نسیم از بچه‌هایی که بازی می‌کنند، از گل‌ها و زیبایی‌ها حرف می‌زند.

وی ادامه داد: کم‌کم موشک از حرف‌های نسیم مهربان خوشش می‌آید، به بچه‌ها علاقه‌مند می‌شود و از اینکه موشک است پشیمان می‌شود و در نهایت موشک پس از شلیک و اصابت به محل عمل نمی‌کند و در حالی‌که نظامیان بسیار عصبانی هستند، موشک خیلی خوشحال است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول