اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

ولایت‌مداری انقلاب را از آسیب‌ها در امان نگه داشته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ولایت‌مداری مردم ایران در سه دهه گذشته انقلاب و نظام اسلامی ما را از تهدیدهای مختلف استکبار جهانی و آسیب‌های گوناگون مصون نگه داشته است.

ولایت‌مداری انقلاب را از آسیب‌ها در امان نگه داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره عکس تجلی حضور در اردبیل اظهار داشت: بعد از اطاعت از امر خداوند، نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار در عصر غیبت تبعیت از امر ولایت و جانشین امام زمان (عج) مورد توجه قرار گرفته و در این امر باید این نعمت فروزان و همیشه درخشنده را پاس داشت.

وی خاطرنشان کرد: بعد از سپری شدن عصر نبوت و امامت امروز در عصر ولایت فقیه به عنوان شایسته‌ترین جانشین امام غایب باید فرمانبرداری از حکم جامع و امر عقلانی را مدنظر داشته باشیم و به گونه‌ای حرکت کنیم تا تحت زعامت ولایت فقیه اهداف شایسته محقق شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل منظور از امر جامع را در نظر گرفتن مصلحت عمومی مسلمین و حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مبارزه با کفار توصیف کرد و گفت: یکی از این صحنه‌ها که مردم نمودی از اطاعت‌پذیری محض از ولایت را به نمایش گذاشتند صحنه انتخابات بود که تجلی عظیمی از این حرکت را می‌توان مشاهده کرد.

نظر‌پور در ادامه بیان داشت: اگر در کشور آمریکا هر 100 سال یک بار عکس‌های برجسته به نمایش گذاشته می‌شود در قرن معاصر تصویر ورود امام به میهن و رحلت آن امام سفر کرده زیباترین تصویر دلدادگی مردم به یک نظام ولایی بود که همه شایستگی‌های آن را به خوبی مشاهده کردند.

این مسئول در ادامه سخنان خود بیان داشت: هر چند نظام بیگانه سعی در تسلط در حیات مسلمانان دارد اما ضرورت دارد با تکیه بر دین و معنویت و تکلیف‌مداری و حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی شعور خود را در تمام صحنه‌ها به نمایش بگذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل سیاست و حرکت حکومتی در نظام غرب را بر پایه حقه‌بازی و نادیده گرفتن حق مردم اعلام کرد و گفت: امروز دشمنان ما در یک خود‌زنی واقعی به حرکت‌های سخیف و مقطعی دست می‌زنند که نتیجه آن جز به بیراهه راندن اندیشه‌های پاک نیست.

نظر‌پور یادآور شد: اصلاح انسان‌ها و اندیشه‌های نادان و جاهلانه بسیار سخت و سنگین است و ما در 33 سال گذشته نتوانستیم با شیوه‌های مختلف امریکا و نظام استکباری را به این امر قانع کنیم که دست از شیطنت خود برداشته و با مردم مدارا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تاثیر‌گذاری انقلاب اسلامی را در نهضت‌های آزادی‌بخش جهان یادآور شد و اظهار داشت: آنچه که از گزارش خبرنگاران و رسانه‌ها به جهان مخابره می‌شود جز متبلور شدن اندیشه‌های پاک امام و سیره شهدا نیست که به یقین شاهد برچیده شدن بساط ظلم و ستم در دنیا خواهیم بود.

انتهای پیام/صا10

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول