اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

حضرت معصومه(س) نماد ولایتمداری و پارسایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) نماد ولایتمداری، زهد و پارسایی است.

حضرت معصومه(س) نماد ولایتمداری و پارسایی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری شنبه شب در مراسم سالگرد شهادت حضرت معصومه (س) با تسلیت به مناسبت شهادت این بانوی بزرگوار اظهار داشت: تجلیل از ذوات مقدسه اهل بیت نشان از بصیرت، معرفت، تقوا، اخلاق و شکرگزاری نعمت حضرات معصومین (ع) است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزود: تجلیل و تکریم از اهل بیت بر کسانی که اهل تکریم هستند افزایش معرفت، بصیرت و ادای وظیفه و اشاعه مکتب اهل بیت جهت هدایت در کلان جامعه دارد.

وی در ادامه سخنان خود زندگی حضرت معصومه را به دو بخش قبل و بعد از شهادت تقسیم کرده و کفت: در هر دو بخش حضرت معصومه دارای سجایا، عمل و هدایت‌هایی برای انسان‌ها است.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه یکی از شاخصه اهل بیت بیشتر شدن هدایت‌زایی آنها بعد از شهادتشان است افزود: آستان مبارک حضرت فاطمه معصومه تجلی‌گاه معرفت مکتب اهل بیت و تربیت نفس و هدایت است.

امام جمعه بوشهر با توصیف ویژگی‌های دینی و علمی حضرت معصومه (س) بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه در عرصه ولایتمداری، عبادت و حوزه بانوان یگانه دوران خود بودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) نماد ولایتمداری، زهد و پارسایی است.

وی سفر حضرت معصومه (س) به شهر قم را سفری ولایتمدارانه تعبیر و خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) پروانه‌ای آسمانی بودند که در فراق امام رضا (ع) و مسیر حمایت از ولایت سوختند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول