اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج دانشجویی کرمان:

دانشگاهیان ولایت‌مداری خود را در انتخابات ثابت کردند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: حضور گسترده دانشگاهیان در انتخابات ضربه محکمی به نظام سلطه زد و دانشگاهیان ولایت‌مداری خود را در انتخابات ثابت کردند.

دانشگاهیان ولایت‌مداری خود را در انتخابات ثابت کردند

سیاوش مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن و هدف قرار دادن دانشگاه‌ها در انتخابات اظهار داشت: امروز دانشگاهیان با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس نهم ضربه محکمی به نظام سلطه زدند.

وی با اشاره به حضور به موقع دانشجویان در صحنه انتخابات گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش برای کم‌رنگ نشان دادن انتخابات بودند، اما دانشجویان آگاه ایران با حضور خود در صحنه این توطئه‌ها را خنثی کردند.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: دانشجویان کرمانی با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رای بیعت دوباره خود را با رهبر معظم انقلاب تجدید کرده و ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.

 

مسلمی بیان داشت: با تماس و ارتباطی که با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان گرفته شد از حضوری گسترده و بی‌سابقه دانشگاهیان در پای صندوق‌های رای حکایت دارد.

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه نگاه ملت به دانشگاهیان است، افزود: دانشجویان  با حضور گسترده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اثرگذاری و نقش انقلاب اسلامی را در افزایش موج بیداری اسلامی، تحولات منطقه و سقوط دیکتاتورها و جنبش تسخیر وال استریت به دنیا نشان دادند.

 

وی با اشاره به حضور دانشجویان در انتخابات در عرصه بین‌المللی برای نظام بسیار مهم است، عنوان کرد: حضور مؤثر اقشار تحصیل‌کرده و دانشگاهی در انتخابات از طرفی بیانگر بلوغ سیاسی و از سوی دیگر نشان‌دهنده مسیری است که جامعه علمی کشور در حمایت از نظام و دستاوردهای انقلاب نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول