اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان لردگان:

لردگانی‌ها امروز ولایت‎مداری خود را اثبات کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: حضور پرشور و گسترده مردم این شهرستان از نخستین ساعات اولیه روز نشان داد مردم این شهرستان پیرو و گوش به فرمان ولایت فقیه و مدافع آرمان‌ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی هستند.

لردگانی‌ها امروز ولایت‎مداری خود را اثبات کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منصور ظفریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم شهرستان لردگان همواره ثابت کرده‌‎اند که پیرو ولایت فقیه و مدافع آرمان‌ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم این شهرستان از نخستین ساعات اولیه روز پیش از اعلام رسمی زمان رأی‌گیری نشان داد مردم این شهرستان از منش سیاسی بالایی برخوردار هستند و هر زمان که احساس کنند حضورشان در صحنه اثرگذار است حضور حداکثری داشته‌اند.

ظفریان خاطرنشان کرد: مردم لردگان با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید بیعت کرده و زمینه ناکامی اهداف دشمنان را بیش از پیش فراهم کرده‌اند.

فرماندار شهرستان لردگان تعداد شعب اخذ رأی در این شهرستان را 146 شعبه اعلام کرد و گفت: به‌منظور برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان افزون بر 3 هزار نیروی اجرایی و نظارتی روند اجرا، نظارت و بازرسی این انتخابات را برعهده دارند.

وی با اشاره به تعداد نامزدهای انتخاباتی این شهرستان، گفت: در حوزه انتخابیه لردگان شش نامزد انتخاباتی با یکدیگر به رقابت پرداختند که مردم امروز با آگاهی و شناخت کامل از نامزدهای انتخاباتی نماینده اصلح را انتخاب و او را تا بهارستان همراهی خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم اطمینان داشته باشند که از خواست و نظر آنان محافظت و پاسداری شده و به هر کس که مردم رای بدهند برای مجریان و ناظران محترم خواهد بود و آنچه که در این میان از اهمیت برخوردار است، حضور پرشور مردم است که پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌ها و تهدیدهای دشمنان خواهد بود.

ظفریان با اشاره به تحرکات دشمن در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمنان در فضای موجود تمام امکانات خود را برای ایجاد شبهه در روند انتخابات به‌کار بسته‌اند تا مردم را از مشارکت گسترده مایوس کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا ما باید با اطلاع‌رسانی دقیق در این زمینه مردم را با واقعیت‌های موجود آگاه کنیم.

فرماندار شهرستان لردگان تصریح کرد: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات سالم و مردمی است و قطعا در این دوره نیز مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی موجبات یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب را فراهم خواهند ساخت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول