اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

مردم ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اشنویه گفت: مردم در ساعات نخستین رای گیری با حضور در پای صندوق‌های رای ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند.

مردم ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه ماموستا مصطفی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم با حضور به موقع در صحنه انتخابات به جهانیان نشان دادند که تابع ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در نخستین ساعات رای گیری پرشور و گسترده بود، تصریح کرد: این حضور چشم دشمنان نظام را کور  کرد.

این مسئول با اشاره به حضور کودکان، زنان، مردان و افراد مسن در انتخابات، افزود: انقلاب متعلق به تمام اقشار جامعه است و هیچ کس خود را جدای از نظام نمی‌بیند.

خاتمی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش برای کم‌رنگ نشان دادن انتخابات هستند ولی مردم آگاه ایران با حضور خود در صحنه این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی ایران اسلامی را مقتدر و مستقل دانست و اظهار داشت: مردم این مرز و بوم با تبعیت از ولی امر مسلمین الگوی تمام جوامع بودند و در این زمینه باید خدا را شاکر باشیم.

خطیب جمعه اشنویه با تقدیر از حضور مردم در صحنه انتخابات، اعلام کرد: این حضور بار دیگر دشمنان نظام را از دست یابی به اهداف شومشان ناامید کرده است.

خاتمی ادامه داد: اگر امروز می‌بینیم مردم ایران با چنین شور و نشاطی در صحنه حضور دارند باید این را در سایه ولایت‌مداری و مقبولیت نظام در پیش میردم بدانیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول