اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل برپایی همزمان جشنواره فیلم فجر

مدیرکل ارشاد کرمان تقدیر شد

خبرگزاری فارس: به دلیل برپایی همزمان جشنواره فیلم فجر در کرمان مدیرکل ارشاد استان کرمان تقدیر شد.

مدیرکل ارشاد کرمان تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رئیس سازمان سینمایی کشور و دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به خاطر تلاش در اکران فیلم‌های این جشنواره در کرمان تقدیر کردند.

در متن لوحی که به همین منظور از سوی جواد شمقدری‌ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور و محمد خزاعی‌، دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر صادر شده از احمد سعیدی مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تقدیر شده است.

در این متن آمده است: سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نقطه عطفی در تاریخ برگزاری این رویداد بزرگ سینمایی است که با شکوه‌، زیبایی و افتخار به ثمر نشست.

در ادامه این تقدیرنامه آمده است: بی‌تردید این موفقیت و افتخار مرهون زحمات بی‌شائبه و تلاش شبانه‌روزی همه همکاران و دست‌‌اندرکاران است.

به گزارش فارس،‌ اکران فیلم‌های جشنواره فجر در کرمان از 17 بهمن ماه سال جاری در سینما شهر تماشای کرمان آغاز شد و طی زمان این جشنواره ‌پنج فیلم در پنج روز با سه نوبت اکران به نمایش در‌ آمد و تا 21 بهمن ماه ادامه داشت.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول