اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌ای صورت گرفت

تقدیر جبهه‌ پایداری از حضور حماسی مردم زنجان در انتخابات

خبرگزاری فارس: جبهه‌ پایداری استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند تقدیر کرد.

تقدیر جبهه‌ پایداری از حضور حماسی مردم زنجان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در این بیانیه آمده است: مردم ولایی و همیشه در صحنه استان زنجان، حضور شما مردم در پای صندوق‌های تاکیدی دوباره بر ولایت‌مداری و پایبندی شما به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمود‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و نایب بر حقش رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله عظمی خامنه‌ای بود.

در این بیانیه با تقدیر از حضور حماسی مردم استان و خلق حماسه‌ای بزرگ در 12 اسفند، انتخاب محمد اسماعیلی و محسن علیمردانی، سید محمد موسوی سجاسی، رضا عبدالهی و محمد رضا خان محمدی را به عنوان نمایندگان حوزه های انتخابیه استان زنجان تبریک و برای آنان در راه خدمت به مردم آرزوی موفقیت شده است.

در بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر از همه کاندیداهایی که با حضور خود در عرصه و صحنه انتخابات زمینه مشارکت مردم را فراهم کردند، آمده است: پس از انتخابات باید رقابت به رفاقت تبدیل شده و همه با اتحاد و همدلی تحت فرامین رهبری در راستای خدمت به مردم و توسعه و آبادانی کشور تلاش کنیم.

در این بیانیه ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار، رئیس ستاد انتخابات استان، فرمانداران، مسئولان اجرایی، هیئت‌های نظارت و به ویژه صدا و سیما و همه اصحاب رسانه خبرگزاری‌ها و مطبوعات که موجب رونق و جلوه بیشتر شدند و همه کسانی که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود زمینه برگزاری انتخابات 12 اسفند را فراهم کردند، آمده است: امیدواریم منتخبان ملت در مجلس نهم در راستای عمل به فرامین رهبری و تلاش برای خدمت به مردم همیشه در صحنه که با حضور خود در صحنه‌های انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، بیش از پیش تلاش و کوشش کنند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول